سناتور برجسته کنگره آمریکا با انتقاد شدید از رئیس جمهور این کشور اظهار داشت که «دونالد ترامپ» هنوز نشان نداده است که برای کسب موفقیت در مقام خود از ثبات و صلاحیت لازم برخوردار است.
کد خبر: ۸۹۰۳۶۳۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سناتور «باب کورکر» که از برجسته ترین جمهوریخواهان کنگره به شمار می رود، یکی از شدیداللحن ترین انتقادات را نثار رئیس جمهوری آمریکا کرد و گفت که «دونالد ترامپ» تاکنون نشان نداده است که برای کسب موفقیت در مقام خود از ثبات و صلاحیت لازم برخوردار است.

این سناتور کنگره آمریکا روز پنج شنبه به خبرنگاران گفت که به اعتقاد وی، لازم است در داخل کاخ سفید «تغییراتی بنیادین» صورت بگیرد.

کورکر با خودداری از ارائه جزئیات بیشتر در خصوص مقصود خود از «تغییرات بینادین» در داخل کاخ سفید، گفت: «تنها یک رویکرد متفاوت مورد نیاز است».

باب کورکر در ادامه افزود: «رئیس جمهور آمریکا تاکنون نتوانسته ثبات یا صلاحیت لازم برای کسب موفقیت [در مقام ریاست جمهوری را] از خود نشان دهد».

گفتنی است که شاخص سهام داو جونز (Dow Jones) بیشترین اُفت خود را طی سه ماهه اخیر تجربه کرد. دلیل این اُفت، نگرانی و هراس مردم آمریکا از آینده برنامه های پیشنهادی ترامپ و در نتیجه، هجوم برای فروش سهام خود در بازار بورس آمریکاست.

ارسال نظرات