مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان گفت:شهید حججی آبرو و عزت رابه کشور برگرداند
کد خبر: ۸۹۰۳۶۵۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "عبدالله طالبی"؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان، در گفتگوبا خبرنگار ما اظهار کرد: امروز اوضاع پیچیده و نابسامان کشورهای اسلامی منطقه بخصوص عراق و سوریه و بحرین یمن ...به نحوی است که آمریکا و اسراییل سعی در ریشه کن نمودن اسلام و نسل کشی گسترده مسلمانان و غارت و چپاول سرمایه ها و منابع این کشور ها رادارد.

طالبی گفت: آمریکایی ها با ایجاد جنگ های نیابتی بعد از شکست خود در عراق توسط گروهای تکفیری و پشتیبانی تمام عیار از انان این اهداف را دنبال می کنندبا مشغول کردن افکار امت اسلامی توجه امت اسلامی را از اشغال قدس منحرف وفضای امنی رابرای اسرائیل ایجاد کنند.

وی افزود:امروز دشمن در میدان نبرد کم اورده و رو به جنگهای نیابتی زده است،جنگ روانی خصوصا با القا شبهه در داخل کشور می خواهد شکست خودرا جبران نماید .

طالبی ادامه داد: ایجاد شبهه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به شکل گسترده آنهم در مورد شهدا عزیز مدافع حرم شهدایی که به فرموده مقام معظم رهبری مظلوم اند .و اگر این شهدا نبودند بایستنی در داخل کشور با دشمن مقابله می کردیم .

وی ادامه داد:در روزهای اخیر شاهد دو اتفاق مهم در سطح کشور بودیم یکی ذلت اور و دیگری عزت آفرین، سلفی حقارت نمایندگان مجلس و عزت آور انتشار عکس اسارت شهید مظلوم محسن حججی ،که با شجاعت خود این حقارت و ذلت را پاک نمودو ابرو عزت ر به کشور برگرداند.

ارسال نظرات