فرمانده تیپ امام صادق (ع) :

اتکاء به خدای بزرگ و توسل به اهلبیت (ع) رمز پیروزی انقلاب اسلامی

بسیجیان ما زندگی را برای دفاع از اسلام، انقلاب و ناموس رها کردند، اگر امروز آمریکایی ها در خلیج فارس فقط رجز می خوانند و جرات کمترین تعرضی را ندارند مدیون شهدا و رزمندگان و غیرت جوانان ایران و رهبر مقتدر انقلاب هستیم.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۱۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم؛ شب گذشته به همت هیات امام حسن مجتبی (ع) دیلم مراسم بزرگداشت شهید حججی در بیت العباس (س) این شهر با حضور مردم دارالمومنین و مسئولین برگزار شد.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) گفت: انقلاب شکوهمند امام عظیم الشان بر چند محور آغاز شد اول اتکا به خدای بزرگ و تکیه و توسل بر ائمه معصومین (ع)که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شده و کشور ما را در سختی ها نجات داد.

وی دومین محور انقلاب امام را حضور هوشمندانه ملت شجاع و قهرمان ایران اسلامی با تکیه بر ایمان و اطاعت پذیری از رهبری دانست و در این رابطه افزود: از دامن امام و مکتب او جوانانی پرورش یافتند که تا کنون از فرهنگ  و آرمان او در برابر استکبار جهانی دفاع می کنند.

 
سردار صفری سومین عامل موفقیت نهضت امام خمینی (ره) را تکیه بر وحدت کلمه خواند و اظهار نمود: مردم با قرار گرفتن زیر بیرق اسلام ناب و اطاعت از فرامین امام، رژیم ستم شاهی را ساقط و در ادامه مسیر در میدان های مختلف برای پایداری این راه استقامت کردند و درخت تنومند اسلام را استوار نگه داشتند.

او همچنین با بیان اینکه ولایت فقیه چهارمین محور پیروزی امام بود گفت: همه اندیشمندان و دلباختگان انقلاب با محوریت نظریه ولایت فقیه امام را در مسیر نورانیش یاری کردند و ایده ولایت فقیه را راه گشا می دانستند.

وی در ادامه با اشاره به ضربات سنگین جبهه رزمندگان در دوران دفاع مقدس به صدامیان بخصوص خلبانان نیروی هوایی گفت: آن روزی که عراقی ها تا دروازه های اهواز آمدند رزمندگان ما با دست خالی تن خود را مقابل تانک دشمن قرار دادند و با جان و دل از انقلاب و ناموس این سرزمین دفاع کردند.

این آزاده حرم در این رابطه افزود: بسیجیان ما زندگی را برای دفاع از اسلام، انقلاب و ناموس رها کردند، اگر امروز آمریکایی ها در خلیج فارس فقط رجز می خوانند و جرات کمترین تعرضی را ندارند مدیون شهدا و رزمندگان و غیرت جوانان ایران و رهبر مقتدر انقلاب هستیم.

فرمانده تیپ امام صادق (ع) در ادامه ضمن اشاره به خاطرات تلخ دوران اسارت خود در سوریه گفت : ما را در سخت ترین شرایط ممکن و تحت شکنجه های گوناگون قرار دادند که حرفی، کلمه ای علیه امام و انقلاب بگوییم اما ما این زجرها را تحمل کردیم و عزت مردم و جمهوری اسلامی را حفظ کردیم و دشمن را تسلیم کردیم تا جایی که پشت سر روحانی ما نماز اقتدا کردند.

وی در پایان با بیان اینکه راه شهید حججی راهی عارفانه و پرافتخار، بصیرت بخش و عاشقانه است اظهار امیدواری کرد که مردم بتوانند راه این شهید عزیز را ادامه دهند.   

پس از سخنرانی سردار صفری مداح اهلبیت عیسی صالحی فرد مرثیه خوانی کرد.

 

  

ارسال نظرات
آخرین اخبار