امام جمعه موقت ریگان با بیان اینکه شهادت شهید محسن حججی در همان روزهایی اتفاق افتاد که ایران اسلامی شاهد حرکت سخیف برخی نمایندگان بود و عنوان کرد: شهید محسن حججی واقعا به داد عزت نظام ما رسید.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۱۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج  ازکرمان؛ حجت الاسلام مصطفی عرب در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان اشاره داشت به روز پزشک و اظهار داشت: روز پزشک را تبریک عرض می کنیم خدمت همه پزشکان کشورمان که صادقانه خدمت می کنند و خصوصا پزشکانی که با روحیه جهادی در مناطق دوردست و محروم این بار را به دوش می کشند و این وظیفه انقلابی خود را به جا می آورند و به مناطق محروم شهرستان ریگان سرکشی می کنند که در راس اردوهای جهادی شاهد این پزشکان بودیم در قالب فعالیت های سازندگی که به مناطق دور دست با مشکلات فراوان خدمت می کردند.

امام جمعه موقت ریگان در ادامه اشاره داشت به فرا رسیدن روز مسجد و بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند، محور مسجد امام جماعت است و وظیفه اش فقط پیش نمازی نیست و این که امام جماعت کارهای روزانه اش را انجام دهد بعد به مسجد برود این کم گذاشتن در حق مسجد است.

حجت الاسلام عرب با اشاره به اینکه عده ای در مساجد قصد و غرض هایی دارند و شکوائیه هایی به دست ما می رسد،تصریح کرد: رهبری در دیگر سخنان خود فرموده اند، عده ای می خواهد مسجد از مسائل سیاسی باز بماند .

وی افزود:امام خمینی(ره) فرمودند، کسانی دین را از سیاست جدا می کند اینها افرادی هستند که نه دین را فهمیده اند نه سیاست را.

امام جمعه موقت ریگان در ادامه اشاره داشت به شهادت شهید حججی و بیان داشت: شهید محسن حججی جوان ۲۵ ساله ای بود که اقتدا کرد به آقا امام جواد (ع) و برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) قدم برداشت و به دست تکفیری های ملعون سر مبارکش از تن جدا شد.

وی با بیان اینکه شهادت شهید محسن حججی در همان روزهایی اتفاق افتاد که ایران اسلامی شاهد حرکت سخیف برخی نمایندگان بود و عنوان کرد: شهید محسن حججی واقعا به داد عزت نظام ما رسید.

امام جمعه موقت ریگان گفت:تکفیری ها امروزه کاری انجام می دهند که یزید زمان بر سر امام حسین(ع) آورد و یزدیان بر جنازه شهدای کربلا با اسبان خود تاختند اینجا هم تکفری ها از روی شهدای ما با خودرو عبور کردند. اقتدار شهید حججی و آرامش این شهید عزیز یک برگ برنده ای شده است برای نظام مقدس ما و رعب و وحشت ایجاد کرده در دل تکفیری ها.

عرب تصریح کرد:نمایندگان مجلس ما سلفی می گیرند با کسانی که حامیان و پشتیبانان قاتلان حججی هستند، قدم می زنند بگو و بخند دارند.

وی ادامه داد: در بین مردمان کشور ما بازیگران سینمایی که به اصلاح خودشان سوپراستارها بودند قسم جلاله خوردند که الگوی ما امثال شهید حججی ها هستند.

امام جمعه موقت ریگان بیان داشت: شهید حججی چه کرد که به این مقام رسید؟ یک جوان ۲۵ ساله حضور بسیار زیاد در اردوهای جهادی ،خدمت رسانی به مردم، حضور فعال در مناطق محروم و توصیه میکنم حتما وصیت صوتی که این شهید گرانقدر برای فرزند خودش داشته است را گوش دهید .

حجت الاسلام عرب در پایان اظهار داشت: همسر شهید حججی فرمودند،محسن رفت تا روسری نرود و بیش از ۸۰ درصد وصیت نامه شهدا به حمایت از ولایت فقیه و توصیه به حجاب بوده است.
ارسال نظرات