فرمانده سپاه الغدیر استان یزد؛

آزادگان سرافراز الگوی بزرگ مقاومت و شهامت/صلابت مدافعان حرم در دفاع از ارزشهای اسلامی ستودنی است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: آزادگان و خانواده های آنان در دل دشمن با صبر و مقاومتشان رعب و وحشت انداختند و امروز آنان نمونه هایی از اسطوره های مقاومت ملت هستند.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۱۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن؛سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز بخش ندوشن در مسجد قلعه ندوشن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ،سالرور ورود آزادگان سرافراز به کشور را تبریک گفت و خاطر نشان کرد: آزادگان سرافراز میهن اسلامی با تحمل مشکلات بسیار زیاد و سختی هایی که رژیم بعثی صدام و دنیای استکبار جهانی نسبت به آنان در دوران اسارت روا داشتند ،توانستند با استقامت و پایداری سفیران پیروز انقلاب اسلامی و نهضت سرخ مکتب حسینی باشند .

فرمانده سپاه الغدیر افزود: صبر زینبی که خانواده های محترم این عزیزان داشتند ، انقلاب اسلامی را بیمه نمود و ملت عزتمند ایران اسلامی را به الگویی نمونه از صبر و تحمل و دفاع جانانه از آرمانهای مقدس شهدا و امام شهدا به تمام جهانیان معرفی کرد .

وی الگو گرفتن جوانان امروز از خط سرخ شهدا را مهم برشمرد و گفت: امروزه با تداوم خط سرخ شهادت طلبی و ایثارگری و الگو گرفتن جوانان غیرتمند ایران اسلامی در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) زمین برای تحقق حاکمیت جهانی اسلام فراهم می شود .

فتوحی تصریح کرد:بی شک خون پاک و مقدس شهدای عزیز مدافع حرم از جمله شهید عزیز محسن حججی ریشه ظلم و فساد را از ممالک اسلامی خواهد کند و مقدمات ظهور منجی عالم بشریت آقا صاحب الزمان (عج) فراهم خواهد شد .

فرمانده سپاه استان یزد با هشدار به استکبار جهانی هم گفت: سران دنیای استکبار و مزدوران آنها که با پروژه اسلام هراسی سعی در تخریب مکتب اسلام را دارند ، با این تحرکات وحشیانه به آخر خط رسیده اند و از مدافعان حرم و رزمندگان جبهه مقاومت، وحشتی زیادی دارند.

ارسال نظرات