آیت الله حسینی خراسانی در اختتامیه اردوهای جهادی در روستای زلزله‌زده فریمان:
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدوارم مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی ابهت جوانان و نوجوانان ما را باور کنند و بدانند که ما از امثال محسن حججی ها در ایران کم نداریم و لذا در برابر دشمن مرعوب نشوند و از آمریکا و رژیم اسراییل و ایادی آن‌ها نهراسند و به فکر خدمت‌گذاری به مردم باشند.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۲۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج در روستای زلزله زده کارغش فریمان با حضور عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین اسدی نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر و مسئولان هلال احمر استان، امام جمعه، معاون فرماندار و جانشین ناحیه سپاه فریمان و جمعی از مسئولان فریمان برگزار شد.

 در این مراسم عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: افتخار می‌کنیم امروز در سایه ملت و رهبری، در نظامی زندگی می کنیم که رهبرش در میان سران جهان پرچمدار است و جوانانی  شجاع  همچون شهید بزرگوار محسن حججی دارد.

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی از کارهای انجام شده در مناطق زلزله زده فریمان از مسئولان تشکر کرد و گفت: از مسئولان تقاضا دارم تا قبل از رسیدن به فصل سرما ساخت و ساز واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده پایان یابد.
 
 وی با اشاره به شهادت محسن حججی که در آن شرایط غربت و البته در اوج عزت خونش ریخته و سرش  جدا شد، گفت: به حکم روایات به زودی خواهید دید که جوانانی از جنس محسن ها کاخ سفید را تسخیر خواهند کرد.

حسینی گفت: امیدوارم مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی ابهت جوانان و نوجوانان ما را باور کنند و بدانند که ما از امثال محسن حججی ها در ایران کم نداریم و لذا در برابر دشمن مرعوب نشوند و از آمریکا و رژیم اسراییل  و ایادی آن ها نهراسند و به فکر خدمت گذاری به مردم باشند.

وی در پایان گفت: زندگی پر افتخار شهید حججی  برای ما پیام  های زیادی دارد لذا بسیجیان ، هنرمندان و گروه های مختلف  باید این عظمت و بزرگی  این جوان رشید را به خصوص آن جا که با وداع و خداحافظی اش با خانواده و لحظه شهادتش عزت و بزرگی اسلام و نظام را به جهانیان نشان داد به شکل های مختلف به تصویر بکشند.

گفتنی است؛ در پایان با اهدای لوح یادبود از جهادگران بسیجی حوزه های مقاومت بسیح شهید محلاتی، دانشجویی و شهید فهمیده شهرستان فریمان تجلیل شد.



 

ارسال نظرات
پر بیننده ها