در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم "محسن حججی" مطرح شد؛
رزمنده دفاع مقدس نبی الله غریبی گفت: حضور بسیجیان و نیروهای مخلص آموزش دیده مسلمان مانند شهید محسن حججی با تفکر بسیجی عمیق ریشه‌ مقاومت را محکم کرده است.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۳۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ نبی‌اله غریبی در مراسم یادواره شهید مدافع حرم "محسن حججی" که به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) حوزه مشهید آیت الله مدنی(ره) اراک برگزار شد با بیان اینکه ایران اسلامی به‌دنبال حفظ و دفاع از منافع اسلام در برابر صهیونیستها و داعش است، گفت: رژیم صهیونیستی در پی معرفی اسلام به عنوان یک دین خشن، بی رحم و بی قانون است، اما این جریان در کشورهای اسلامی که با تفکر عمیق اسلامی دارند، به مشکل جدی برخورد کرده است. 

وی نقش تفکر و روحیه بسیجی را در مقابله با داعش اثرگذار دانست و گفت: حضور بسیجیان و نیروهای مخلص آموزش دیده مسلمان مانند شهید محسن حججی با تفکر بسیجی عمیق ریشه‌ مقاومت را محکم کرده است.

رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: برنامه ریزی و هدف داعش شکستن خط مقدم جبهه اسلام در سوریه است تا بتواند بر کشورهای اسلامی مسلط شود و اسلام را تضیف و نابود سازد، اما نیروهای حزب اللهی این برنامه را به خیال باطل برای داعش و حامیانشان تبدیل کرده است.

غریبی در ادامه با اشاره به شهامت و شجاعت شهید مدافع حرم "محسن حججی" بیان کرد: شهید حججی تا آخرین فشنگ و تا آخرین توان خود در مقابل تروریست های تکفیری ایستادگی کرد و در انتها بعد از مجروحیت، داعشیان سنگدل و ملعون این شهید بزرگوار را به اسارت بردند و آنگونه ایشان را به شهادت رساندند.

وی در انتها با اشاره به اهمیت جلب رضایت خداوند متعال و شهدای هشت سال دفاع مقدس، افزود: اگر شهدای هشت سال دفاع مقدس در قیامت از ما سوال کردند که بعد از ما چه کردید؟؟ چه جوابی خواهیم داشت تا به آنها بدهیم... پس کمر همت را برای دفاع از اسلام ببندید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات