خبرهای داغ:
برترین های ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در جشنواره مالک اشتر ناحیه معرفی شدند.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۵۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

معرفی برترین های ناحیه بسیج امام حسین(ع) در جشنواره مالک اشتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نخستین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با حضور حجت الاسلام حسین جوشقانیان مسئول مجمع بسیج استان، حجت الاسلام علی اعظم خدابنده لو مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسین(ع) و محمدعلی مختاران محمدی فرمانده ناحیه در حسینیه ناحیه امام رضا(ع) برگزارشد.

در این جشنواره کلیه پایوارن ناحیه امام حسین(ع) و فرمانده حوزه ها و پایگاه های تابعه نیز حضور داشتند و برترین های ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در جشنواره مالک اشتر ناحیه مورد تشویق قرار گرفتند.

معرفی برترین های ناحیه بسیج امام حسین(ع) در جشنواره مالک اشتر

محمد علی مختاران فرمانده ناحیه طی سخنانی خطاب به رده های برگزیده اظهار داشت: قدر این الگو بودن را بدانبد و یک لحظه از خلاقیت و روحیه انقلابی گری غافل نشوید.

وی بیان داشت: یک انسان انقلابی همیشه دنبال این است که ایثار و فداکاری کند، انسان انقلابی نوک پیکان را به سمت خود می گیرد و ایرادهای خود را می بیند نه دائم دیگران را سرزنش و شماتت کند؛ امام علی(ع) در جنگ صفین می فرماید: " اگر عنصر انقلابی به وظیفه اش عمل نکند به جای می رسد که ذلیل ترین انسان در جامعه می شود."

حجت الاسلام جوشقانیان نیز با اشاره به سخنی از شهید تهرانی مقدم که گفت: " انسان های ضعیف نفس هستند که به اندازه امکانات فقط کار می کنند." بیان داشت: باید یک نقطه را هدف گذاری کنیم و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنیم اگر این کارشد حرکت رو به بالا خواهیم داشت. الارغم ضعف ها و کاستی ها که داریم با برنامه ریزی می توانیم فضاهای مسموم را دگرگون کنیم.

وی در ادامه ضمن تشریحی حدیثی از امام کاظم(ع) گفت: باید نیت ها را خالص کنیم اگر کار برای خدا باشد مرام ما به جای نتیجه محوری، تکلیف محوری می شود. در مرام تکلیف محوری سرخوردگی و افسردگی وجود ندارد، توقع و چشم داشتی در آن نیست، اگر کار برای خدا باشد ترس از وجود انسان می رود و شجاعت می آید و کار جهادی و خستگی ناپذیر می شود.

جوشقانیان در پایان افزود: اگر ضعف ها را ببینیم مغرور نمی شویم و هرچقدر هم که کار کنیم باز هم خود را بدهکار میبینیم. یک فرمانده موفق سینه اش برای انتقادات و تندی ها باز است.

در پایان پایگاه های برتر، حوزه مقاومت بسیج برتر، رده های برتر حوزه های تابعه و معاونت های برتر ناحیه امام حسین(ع) تجلیل و قدر دانی شدند.

معرفی برترین های ناحیه بسیج امام حسین(ع) در جشنواره مالک اشتر
ارسال نظرات
پر بیننده ها