امام جمعه دلفان گفت: محرومیت دلفان مایه شرمساری ما مسئولین است ،نورآباد ومردم شریف این شهر نبایددرمحرومیت بمانند.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۵۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین جمیاری، امام جمعه دلفان در خطبه های نماز جمعه دلفان افزود: در شرایطی که آمریکا با پول عربستان به کشورهای منطقه حمله کرده و جنایت می کند، باید ما توان دفاعی خود را افزایش داده و احدی حق ندارد درباره توان بازدارندگی کشور اظهار نظر کند.

جمیاری در ادامه افزود:اگر قدرت نظامی نداشته باشیم در دنیای امروز گرفتار می شویم، همان طور که اکثر کشورهای منطقه گرفتار شدند، بنابراین باید توان دفاعی خود را بیش از پیش افزایش دهیم.

حجت‌الاسلام جمیاری با اشاره به اینکه شهادت «محسن حججی» در دنیا موج رسانه‌ای ایجاد کرد، افزود: آمریکای مدعی مبارزه با تروریست، مواضع حشد الشعبی در مرز سوریه و عراق را با توپخانه گلوله باران می کند تا راه را برای داعش هموار کرده و در نیروهای مقاومت گسست ایجاد کند که شهید محسن حججی نیز در این جنایت به دست نیروهای داعش درآمد و شهید شد.

وی گفت: کار برنامه می‌خواهد و متأسفانه در این سال‌ها در بیراهه حرکت کرده‌ایم و هر دولتی که بر سر کار می‌آید همه اشکالات را به گردن دولت قبل می‌اندازد، گناه مردم چیست که باید مرتب در معرض آزمون‌وخطای دولت‌ها قرار بگیرند و هر دولتی که می‌آید مدعی شود که برنامه دولت قبل اشتباه بوده است

ایشان در پایان افزود: محرومیت دلفان مایه شرمساری ما مسئولین است ،نورآباد ومردم شریف این شهر نبایددرمحرومیت بمانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات