رئیس ستاد پایش صنایع سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد؛

لزوم فرهنگ‌سازی همگانی برای مصرف کالای داخلی

رئیس ستاد پایش صنایع سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: از جمله کارهایی که باید روی آن تمرکز کرد فرهنگ سازی برای مصرف کالای داخلی است چراکه اگر تمامی معضلات مرتفع شود ولی مصرف کننده‌ای نباشد تولید راه به جایی نخواهد برد.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۷۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی اکبر گرمه‌ای، در جلسه ستاد پایش صنایع امام رضا(ع) در خصوص احیای صنایع، اظهار کرد: باید کارکرد ستاد پایش استان کارکردهای قابل لمس بیشتری داشته باشد و تمامی واحدهای صنعتی خراسان رضوی و حتی خود اعضای ستاد از ماحصل کار راضی باشند.

رئیس ستاد پایش صنایع سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: اینکه مدیری بگوید مشکل کار صرفا با نقدینگی حل می‌شود قابل قبول نیست و این راه غلط است چراکه مدیر باید بتواند راه‌های مختلف رسیدن به هدف را پیدا و بهترین راه را برای نیل به مقصد انتخاب کند.

وی افزود: از جمله کارهایی که باید روی آن تمرکز کرد فرهنگ سازی برای مصرف کالای داخلی است چراکه اگر تمامی معضلات مرتفع شود ولی مصرف کننده‌ای نباشد تولید راه به جایی نخواهد برد.

در ادامه یحیی سالاری جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) در امور اقشار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عنوان سال به اسم اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده است، ستاد پایش استان برای افزایش و رونق تولید در سطح استان اقدام به شناسایی نقاط قوت و ضعف صنایع استان کرده است.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) در امور اقشار ادامه داد: از مجموع ابعاد مثبت، صنایعی که با روش‌های بومی و مدیریت جهادی توانسته‌اند واحد مربوطه را پیش ببرد و سر پا ایستاده باشد و تولید را بیش از پیش انجام دهد، تجلیل به عمل آید.

سالاری عنوان کرد: در موضوع نقاط ضعف نیز عارضه‌یابی از صنایع تعطیل، نیمه تعطیل و یا صانع نیازمند ارتقاء و به روز رسانی در دستور کار این ستاد قرار دارد.

وی تصریح کرد: از مجموع ۲۵۰ واحد صنعتی استان که مورد بررسی قرار گرفته‌اند مشکلات مربوط به نقدینگی و بانک‌ها، اختلاف شرکا و مدیریت سنتی است، در میان این صنایع، واحدی به تولید فرآورده‌های خونی روی آورده و توانسته است که علاوه بر اشتغال، بخشی از نیاز کشور را در قسمت‌های مختلف این صنعت برآورده کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها