خبرهای داغ:
امام جمعه اصفهان:

دشمن برای از بین بردن نفوذ ایران به دنبال تقویت داعش است

امام جمعه اصفهان گفت: دشمن برای از بین بردن نفوذ ایران در خاورمیانه به دنبال تقویت داعش در منطقه است و این توصیه ای است که کسینجر به ترامپ کرده بود.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۸۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر اصفهان با اشاره به شهادت محسن حججی به دست داعشیان، اظهار کرد: استقبال مردمی از مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار در نجف آباد کار بسیار پرارزشی بود.

وی ادامه داد: شهادت مظلومانه، ایستادگی و خلوص این جوان سبب شد تا خبر شهادت او همه احساسات در ایران را جریحه دار کند و مردم را به شور وادارد.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: دشمن برای از بین بردن نفوذ ایران در خاورمیانه به دنبال تقویت داعش در منطقه است و این توصیه ای است که کسینجر به ترامپ کرده بود.

وی با بیان اینکه امریکا از اعتراف به تروریست بودن داعش و اسرائیل تاکنون امتناع کرده است، افزود: این در حالی است که برخلاف جنایاتی که این دو تاکنون مرتکب شده اند، هنوز امریکا ایران را ضدحقوق بشر معرفی می کند.

طباطبائی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به بزرگداشت آیت الله شیخ ابراهیم نائینی در نجف آباد و حرکت باارزش در این خصوص اشاره کرد و گفت: ایشان فردی بود که همه زندگی خود را در راه دفاع از انقلاب و امام (ره) فدا کرد.

وی بیان داشت: ایشان یکی از افرادی بود که با نامه خود امام خمینی (ره) را مرجع اعلام کردند تا امام طبق قانون اساسی از مصونیت برخوردار شوند.

امام جمعه اصفهان در پایان سخنان خود با اشاره به حضور برادر شهید حججی در نماز جمعه امروز اصفهان خطاب به ایشان و خانواده ایشان، گفت: چنین مرگی باعث عظمت است و تسلیت ندارد.
ارسال نظرات