خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان:

سلفی بگیران مجلس از مردم عذرخواهی کنند/ حرکت نمایندگان باعث شرم مردم شد

سردار شیروانیان با تاکید بر اینکه اگر افتخار این نمایندگان اشخاصی همچون خانم موگرینی و اربابانش است باید از مجلس بیرون بروند، تصریح کرد: این نمایندگان باید از مردم رسما عذرخواهی کنند و این حرکت نمایندگان در شأن مجلس شورای اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی نبوده و باعث دل سوختن و شرم مردم شد.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۹۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی شیروانیان در گفت‌وگویی در خمینی شهر با اشاره به وقایع اخیر در کشور اظهار کرد: در فضای جامعه‌ای که هنوز پیکر مطهر شهدای دفاع مقدس بعد از سی سال تفحص می‌شود و بسیاری گمنام هستند، کسانی که شرم نداشتند با عمل زشت خود باعث شدند این ایام واقعا بر ما سخت بگذرد.

وی افزود: در زمانی که رزمندگان و مدافعان حرم در جنگ با دشمن هستند و این مدافعان زیر شکنجه‌هایی اسیر می‌شوند که دست‌های پشت پرده امثال خانم موگرینی و آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی و دشمنان اسلام دیده می‌شود، کسانی که با پرروی و بی‌شرمی فراوان با این دشمنان عکس سِلفی گرفتند و باعث شدند این ایام واقعا بر ما سخت بگذرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان اضافه کرد: عده‌ای یک حرکت سخیفی که حتی بچه‌ها و فرزندان ما از این حرکت خجالت کشیده و واکنش داشته را مرتکب شدند و بی‌ظرفیتی از خود را نشان دادند.

وی اظهار کرد: برخی از نمایندگان مجلس به این حرکت زشت و ناپسند گرفتن عکس یادگاری با خانم موگرینی دست زدند، با کسی که مادر تحریم‌هاست و آشی که به رهبری آمریکا پخته می‌شد و این شخص آن را اجرا می‌کرد، نمایندگان مجلس با کمال افتخار با وی عکس سلفی گرفتند.

سردار شیروانیان با تأکید بر اینکه اگر افتخار این نمایندگان اشخاصی همچون خانم موگرینی و اربابانش است باید از مجلس بیرون بروند، تصریح کرد: این نمایندگان باید از مردم شهیدپرور رسما عذرخواهی کنند.

وی گفت: نمایندگان گناه کار مجلس باید از آن چیزی که در شأن یک نماینده مجلس شورای اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی نبوده و باعث دل سوختن و شرم مردم شده عذرخواهی کنند، شاید به واسطه بخشش مردم از گناهشان در این دنیا بخشیده و در روز قیامت نیز خداوند به آنان رحم کند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان خاطرنشان کرد: باید از خانواده شهدا و ایثارگران که زندگی خود را بخشیدند تا در مجلس، کرسی ریاست جمهوری، شوراها و نهادهای مخلف بر صندلی مسؤولیت تکیه بزنیم قدردانی کنیم، حرف شهدا را نزنیم و عکس شهدا عمل کنیم، عکس شهید را نزنیم و عکس شهید عمل کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار