خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین‌شهر گفت: نخستین نماز جمعه شهرگُرگاب، به امامت حجت‌الاسلام سیدمصطفی عاملی روز جمعه 27 مرداد ماه در این شهر اقامه شد.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۹۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۸
حجت‌الاسلام مرتضی ملکی روز گذشتهت در گفت‌وگویی در شاهین‌شهر اظهار کرد: نخستین نماز جمعه شهرگُرگاب، به امامت حجت‌الاسلام سیدمصطفی عاملی امروز در این شهر اقامه می‌شود.

وی افزود: در پی درخواست‌های مکرر مردم مؤمن و شهیدپرور شهر گرگاب و موافقت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در شهر مقدس قم از این پس آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در این شهر اقامه می‌شود.

امام جمعه شاهین‌شهر ادامه داد: مردم شهر گرگاب پیشتر هر جمعه مسافت حدود 15 کیلومتری را تا مصلی شاهین‌شهر طی می‌کردند و در نماز عبادی سیاسی جمعه حضور می‌یافتند؛ شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور نیز با هدف حضور آسان مردم این شهر در نماز جمعه و از آنجایی که شهر گرگاب به متولی فرهنگی نیاز دارد، تصمیم گرفت امام جمعه برای این شهر انتخاب کند.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی عاملی 62 ساله، جانباز دوران دفاع مقدس و برادر شهیدان سیدسعید و سیدحمید عاملی است؛ این استاد حوزه علمیه اهل بیت شاهین‌شهر از مبارزان پیش از پیروزی انقلاب است و در کارنامه خدمت خود، امامت جمعه شهرهای ایزدخواست استان فارس و دستگرد برخوار استان اصفهان و مسؤولیت امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان را بر عهده داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها