خبرهای داغ:
فرماندار دهاقان:

اقتدار نظام ثمره سال‌های سخت اسارت آزادگان است

فرماندار شهرستان دهاقان اقتدار نظام را ثمره سال‌های سخت اسارت آزادگان دانست و گفت: آزادگان رنج سال‌های اسارت را با ایثار به دوش کشیدند و ثمره آن، عزت و اقتداری بود که برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۸۹۰۳۸۰۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، علی‌اصغر قاسمیان با حضور در مراسم گرامی‌داشت ورود آزادگان به میهن اسلامی که با حضور آزادگان سرافراز شهرستان‌های دهاقان و شهرضا در باغ گردشگری دهاقان برگزار شد، اظهار داشت: این روز به سبب ورود آزادگان به وطن بسیار بزرگ و به یادماندنی بوده و به همه آزادگان سرافراز انقلاب این روز را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی اقتدار نظام را ثمره سال‌های سخت اسارت دانست و افزود: آزادگان رنج سال‌های اسارت را با ایثار به دوش کشیدند و ثمره آن، عزت و اقتداری بود که برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

فرماندار شهرستان دهاقان تصریح کرد: این شأن و جایگاه را به همه آزادگان تبریک می‌گویم، زیرا شما در راستای رسالتی که امام حسین(ع) در ارتباط با نهضت عاشورا قیام کرد و نقشی که حضرت زینب(ع) در انتقال فرهنگ ایثار در اسارت ایفا کرد، در 8 سال دفاع مقدس همان نقش را ایفا کردید.

وی آزادگان را مایه افتخار نظام و مردم دانست و خاطرنشان کرد: درود فراوان بر شما که ملت، دولت، مردم و نظام به وجود شما افتخار می‌کنند و باید ایثاری که آزادگان در دوران اسارت کشیدند پاس داریم.

قاسمیان اذعان کرد: همه ما در راستای دستاوردهای انقلاب و نظام مسؤول هستیم، زیرا این دستاوردها به آسانی به دست نیامده و ثمره گران‌قدر خون شهدا و مشقت جانبازان است.

محسن گلابی نیز با حضور در این جلسه ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: بی‌شک آزادگان عزیز خاطرات تلخ اسارت را به یاد دارند، خاطرات سال‌های دور از وطن و خانواده و آزار و اذیت‌هایی که رنج فراوانی به همراه داشت.

وی با بیان اینکه 140 نفر از آزادگان متعلق به شهرضا بودند، افزود: 140 آزاده به شهرضا و 30 آزاده هم به دهاقان بازگشتند که همه آن‌ها افتخار بزرگی برای وطن به شمار می‌روند و هنوز هم برای شهرشان الگو افتخار هستند.

فرماندار شهرضا بیان کرد: حاج حیدر نقوی مسن‌ترین آزاده‌ در بین آزادگان شهرضا بود که او و برخی دیگر از اسرا به رحمت خدا رفته‌اند، اما یاد و نام‌شان در تاریخ ماندگار بوده و هرگز فراموش نمی‌شوند.

وی گفت: در بین آزادگان بسیاری از جوانان دیده می‌شدند که با وجود سن کم به جبهه رفته بودند و اسیر شده بودند و آزاده‌ای هم 9 فرزند داشت، اما با وجود پدر بودن در جبهه حق علیه باطل حاضر شده بود.  

گلابی در پایان اذعان کرد: شما آزادگان افتخار کشور و الگوی همه جوانان هستید و راه حق را نشان می‌دهید، راهی که همیشه پیروز است.

گفتنی است سمیه محمدی نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی، به سبب برگزاری جلساتی در راستای بررسی لیست وزرای پیشنهادی ریاست جمهوری و مراحل مرتبط با رأی اعتماد به کابینه دولت دوازدهم امکان حضور در این مراسم را نداشت و با ارسال پیام تبریک و اهدای لوح به آزادگان این دو شهرستان سالروز ورود آزادگان را تبریک و تهنیت گفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار