خبرهای داغ:
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد؛

اعزام ۳ واحد امدادی برای رسیدگی به مصدومان واژگونی پژو پارس در اردستان

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اعزام سه واحد امدادی برای رسیدگی به مصدومان حادثه واژگونی پژو پارس در محور اردستان – مهاباد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۳۸۰۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، غفور راستین با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری، اظهار کرد: در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در تشریح جزییات این حادثه، گفت: صبح روز جمعه ۲۷ مردادماه در ساعت ۰۶:۳۰ در تماسی با اورژانس ۱۱۵ درخواست امدادخواهی برای رسیدگی به مصدومان یک‌مورد حادثه واژگونی پژو پارس اعلام شد.

وی با اشاره به محل این حادثه که کیلومتر پنج محور اردستان – مهاباد بوده است، اظهار کرد: دو واحد امدادی از اورژانس و یک واحد امدادی از سازمان جمعیت هلال احمر برای رسیدگی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

راستین دو کودک، یک مرد و دو زن را مصدومان این حادثه عنوان کرد و افزود: مصدومان سانحه واژگونی پژو پارس برای دریافت اقدامات درمانی تکمیلی توسط عوامل امدادی به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.

تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان اردستان در سه ماهه نخست امسال به 803 ماموریت شامل 686 ماموریت شهری و 117 جاده‌ای اعزام شدند.

شهرستان اردستان در شمال شرق اصفهان واقع شده و بالغ بر 42 هزار نفر جمعیت دارد؛ فوریت‌های پزشکی این شهرستان، از شش پایگاه، یک اتاق فرمان و 42 نفر پرسنل برخوردار است و به صورت شبانه روزی برای امدادرسانی به مصدومان و بیماران آماده‌باش است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار