خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز امنیتی که در کردستان و اورامانات داریم در بسیاری از کشورهای دنیا وجود ندارد.
کد خبر: ۸۹۰۳۸۴۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار نقدی در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه غرورآفرین آزادسازی پاوه اظهار داشت: امروز سالروز حماسه ای باشکوه از مردمی مقاوم و با ایمان و مجاهد است که برای همیشه در تاریخ خواهد ماند.

 

سردار نقدی با اشاره به حماسه شکست حصر پاوه گفت: پیوند مردم با ولایت معجزه خود را نشان داد و آمریکای جنایتکار که از مردم شکست خورده بود، برای بر هم زدن امنیت ایران در کردستان و ... برنامه ریزی کرد و اولین حرکات مسلحانه مزدوران آمریکا با ایران از این مناطق شروع شد و خان زادگان و اشراف زادگان و زمین خواران بزرگی را که سالها در عراق نگه داشته بود برای چنین روزی مسلح کرد و عده ای را فریب داد و به جان مردم انداخت.

 

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بصیرت بالا و فهم و ایمان مردم این منطقه و پیوند آنها با ولایت و روحانیت و اولی الامر این توطئه بزرگ را خنثی کرد.

 

وی بیان کرد: امروز میبینیم شهید حججی و سردار اسکندری و بزرگان زیادی را در سوریه و عراق سر میبرند، سر بریدن از همان موقع بوده است، امروز اگر آمریکا به بیمارستان قندوز بیرحمانه حمله میکند و معذرت خواهی هم نمی کند این سنت را از اول در میان آمریکایی ها در پاوه دیدیم تااین قساوت موجب تسلیم مردم شود اما مردم فقط خط ولایت را انتخاب کردند و آن حماسه بزرگ را آفریدند.

 

سردار نقدی گفت: امروز امنیتی که در کردستان و اورامانات داریم در بخش اعظمی از کشورهای دنیا نداریم، این حماسه جهان اسلام را بیداری بخشید، ایثارگری و مقاومت را نشان داد، مردم فلسطین با دست خالی پنجمین ارتش بزرگ دنیا را سه بار شکست داد، حزب الله لبنان دو بار پوزه ارتش به ظاهر شکست ناپذیر اسرائیل را به خاک مالید و اینها از مقاومت ملت ما الهام گرفته بود.

 

این مسئول اظهار داشت: اگر روزی پرچم انقلاب اسلامی در پاوه در زیر تیربار و خمپاره گروهکها بود امروز در شمال آفریقا و دریای مدیترانه و دریای سرخ و در یمن قهرمان در اهتزاز است و هر روز پیروزی های بزرگتری رقم می خورد.

 

وی بیان کرد: وقتی آمریکا دید که خط مشی ملی گرایی و کمونیسم و سوسیالیست جواب نمی دهد، خود را در لباس اسلام دروغین پیاده کرد و تکفیری ها را در کشورهای مختلف که تا مرفق دستشان به خون آلوده است برای پیاده کردن خط مشی استکباری خود به کار گرفت، برای آنها کابوسی وحشتناک بود که مرزهای ایران به فلسطین راه یابد.

 

سردار نقدی افزود: بنا بر اطلاعات مکتوب وزیر خارجه سابق آمریکا، داعش را آمریکایی ها درست کردند و هدف آنها ایجاد تفرقه میان امت اسلام است زیرا میدانند که اگر امت اسلام به وحدت برسد اسرائیل باقی نمی ماند.

 

وی بیان کرد: دومین هدف آمریکا از روی کار آوردن داعش این است که جلوی مرزها را بگیرند و راه امت اسلام با فلسطین بسته شود، امروز میبینیم که داعش مجروحان خود را در اسرائیل معالجه میکند و خجالت هم نمی کشند که با اسرائیل عکس میگیرند، سر جوان ایرانی و سوری را به راحتی میبرند اما زخم کوچکی به تن آمریکا و اسرائیل نخواهند انداخت.

 

سردار نقدی افزود: سومین هدف آمریکا از روی کار آوردن داعش این است که جوانان زیادی که در کشورهای اروپایی به اسلام گرویدند را فریب دهد و به قتلگاه ببرد، آمریکا میخواهد از تجهیز داعش و تکفیری ها آبروی اسلام را ببرد اما امروز اسلام در دنیا آبرو و عزت زیادی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه موج گرویدن به اسلام در جهان در حال فزونی است، گفت: پنجاه سال دیگر اکثریت کشور انگلستان مسلمان خواهند بود فرانسه کمتر از یک قرن دیگر مسلمان می‌شود و لذا آمریکا از این مهم وحشت دارد و به اسم اسلام جنایات وقیحی را انجام میدهد.

 

سردار نقدی با اشاره به جنایات گروهکهای ضد انقلاب در پاوه گفت: این جنایتکاران سر بریدن در بیمارستان پاوه را انکار کردند اما امروز تکفیری ها جلوی دوربین انسان را سر میبرند، اسیر اردونی را در قفس زنده زنده میسوزانند و فیلم میگیرند و منتشر میکنند تا چهره اسلام را اینگونه معرفی کنند، این ماموریت اسرائیل است که اسلام را زشت و بی‌رحم جلوه دهد تا هیچ اروپایی و آمریکایی رغبت نداشته باشد که به اسلام بگرود.

 

وی بیان کرد: اینها تلاش کردند تا از میان ایران یارگیری کنند اما ناکام ماندند، دیدند که حمص و عرسال و موصل آزاد شد، آمریکا توطئه جدیدی به نام استقلال کردستان عراق را مطرح کرد و میدانند که این کار شدنی نیست زیرا سلاح تکفیری ها روی زمین افتاده و به دنبال این هستند که مسلمانان را به جان هم بیندازند. همه برای آزادی فلسطین رزم دیده هستند،

 

وی مردم حماسه ساز پاوه را افتخار اسلام و ملت ایران دانست و افزود: آمریکا خود را در حال مرگ میبیند. ما فداکاری مردم پاوه را مدیون اولی الامر و پیوند ولایت و مردم میدانیم، ما پای خط ولایت ایستاده ایم.

ارسال نظرات