خبرهای داغ:
امام جمعه پاوه در مراسم گرامیداشت حماسه پاوه تاکید کرد:
امام جمعه پاوه با اشاره به اراده مصمم مردم پاوه و اورامانات در دفاع از انقلاب اسلامی گفت: هیچ هجمه‌ ای نمی ‌تواند بدنه اورامانات را نسبت به نظام خدشه‌دار کند.
کد خبر: ۸۹۰۳۸۴۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادری در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه پاوه که با حضور آیت‌الله اراکی دبیر مجمع تقریب مذاهب، سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولین کشوری و استانی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حاضرین و گرامیداشت شهدای حماسه پاوه، گفت: من چند یادآوری مختصر دارم که به عرض برسانم.


وی  با بیان اینکه انقلاب اسلامی را خداوند در ۴ دهه نجات داده گفت:  از آنجمله در حصر پاوه بوده است و ۴ مورد موجب شکست حصر پاوه شد.

 

ملا قادری با بیان اینکه تنها نیروهای حادثه ساز مرداد ۵۸ دشمنان این انقلاب نبودند، گفت:  امروز باز هم ما دشمنانی داریم و این دشمنان به شیوه های مختلف علیه ما هستند.

 

وی اشاره ای نیز اشاره به دلاوریهای شهید چمران داشت و گفت: امروز نیز هزاران شهید چمران در دل ما هستند.


امام جمعه پاوه تصریح کرد: زمان پیروزی انقلاب، ایران اسلامی شاهد انواع ترفندهای دشمنان در نقاط مختلف بود و در آن زمان مردم با مشکلات زیادی مواجه بودند.

 

وی تصریح کرد: در آن زمان سپاه تازه متولد شده  و ارتش نیز دچار دوگانگی شده بود.  در آن اگر بنیانگذار انقلاب حفظ ارتش را توصیه نمی کردند امروز ما چون سایر ممالک دچار مشکل بودیم.

 

ملاقادری یادآور شد: در آن زمان ما بیش از یک هفته در پاوه درگیر بودیم و می گفتند تمام شهرهای مناطق کردنشین  ایران دست احزاب سیاسی است و پاوه باید تسلیم شود اما ما درگیر شدیم و مقاومت کردیم و خداوند هم توطئه دشمنان را خنثی کرد و این مردم بی گناه را خداوند تبارک و تعالی نجات داد.


وی اشاره ای به عوامل نجات پاوه داشت و تصریح کرد: انقلاب در ۲۲ بهمن ۵۷ پیروز شد اما پس از آن حادثه پشت حادثه و توطئه پشت توطئه روی کار آمد و امنیت برای طرفداران انقلاب نبود.

 

امام جمعه پاوه گفت: آنزمان ما ۳ خواسته شامل اینکه مرز ما روی بعثی ها مسدود شود، مسیر کرمانشاه پاوه امن شود و دیگر اینکه اسلحه فروشی به صورت آزاد در شهر  برچیده شود، داشتیم.

 

وی اشاره ای به حماسه پاوه نیز داشت و گفت: ۲۳ ماه رمضان بود که برای اولین بار به پاوه حمله شد و ما ۷ روز درگیر بودیم و علی رغم اینکه آب و برق قطع بود روزه بودیم و تنها ارتباط ما از طریق یک بیسیم با ژاندارمری ارتباط داشتیم.


ملاقادری ادامه داد: ما در این زمان حتی نماز جمعه را در فرمانداری پاوه برگزار کردیم و ۲۷ رمضان بود که ۳ پیام از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی صادر شد که از مردم پاوه تشکر شد و خواستار کمک به این مردم شدند.

 

وی تاکید و خاطرنشان کرد: لطف خدا، مقاومت مردم و اثرگذاری پیام بنیانگذار رهبری و حضور شهید چمران باعث شد شهر پاوه مقاومت کنند و تسلیم مخالفین نظام نشود و به دست آنان نیفتد.

 

امام جمعه پاوه یادآور شد: هجمه علیه جمهوری اسلامی ادامه دارد، دشمن ما با ما اعلام آتش بس نکرده، حصار اقتصادی هر روز باریکتر می شود، تحریم های یومیه داریم فتنه داعش(اگر چه از نظر فیزیکی تمام می شود، اما فکر آن می ماند) وجود دارد، وضعیت زندگی، اشتغال و معیشت مردم ما علیه نظام وجود دارد، لذا ما باید هشیار باشیم.


 

وی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص مردم پاوه گفت: ایشان ۱۴ فروردین ۶۰ در پیامی از مردم پاوه تشکر کردند.

 

ملاقادری تاکید کرد:مردم اورامانات علی رغم مسائل و مشکلات موجود اراده‌های مصمم در دفاع از انقلاب اسلامی دارند. البته مسائل و مشکلات را به گوش مسئولین می رسانیم.

 

وی افزود: این مردم ۳۸ سال بوده اند و هیچ هجمه ای نمی تواند بدنه اورامانات را نسبت به این نظام خدشه دار کند.

ارسال نظرات