محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه مریوان برگزار شد

با حضور جانشین سپاه بیت المقدس کردستان و مسئول کانون بازنشستگان استان محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه شهرستان مریوان در دریاچه زریوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۳۸۸۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  با حضور جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان ، مسئول کانون بازنشستگان و بازنشستگان دروان دفاع مقدس شهرستان مریوان، محفل انس و مودت در مکان تفریحی دریاچه زریوار مریوان برگزار شد.

 

 در این مراسم سردار حمزه فلاح جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان در جمع بازنشستگان و پیشکسوتان سال های ایثار و حماسه گفت: شما بازنشستگان پشتوانه این نظام هستید و ما به وجود تک تک شما افتخار می کنیم.

 
انتهای پیام/7727

 

 وی افزود: وجود با برکت شما پیشکسوتان قوت قلبی است که به ما روحیه می دهید و از تجارب شما بهره می بریم.

 

 سردار فلاح با اشاره به اینکه امنیت امروز نتیجه جانفشانی پیشمرگان مسلمان است گفت: پیشمرگان مسلمان کرد کسانی بودند که جان را در راه اسلام و نظام اسلامی فدا کردند آن هم زمانی که پیشمرگان ما را سر می بریدند.

 

جانشین سپاه بیت المقدس کردستان خطاب به بارنشستگان سپاه مریوان گفت: ما مدیون شما هستیم و همه مردم و مسئولین باید قدردان زحمات شما باشند و امیدواریم خداوند توفیق خدمت به شما عزیزان را در این استان به ما عنایت کند.

 

 در حاشیه این مراسم جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان از نزدیک مشکلات و مسائل بازنشستگان را جویا شد.

 

 در این محفل بازنشستگان با حضور در مسابقات ورزشی فرهنگی طناب کشی ، دارت و بازی های محلی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان این رقابت ها تیم های نخست و افراد برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 همچنین در حاشیه این مراسم ایستگاه سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه مریوان برای بازنشستگان دایر شد.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات