مسئول بسیج دانشگاه آزاد کازرون گفت: آقای رئیس جمهور و وزرای محترم مردم منتظر عملی کردن وعده های انتخاباتی از سوی شما هستند.
کد خبر: ۸۹۰۳۸۸۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،سجاد رئیسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون در خصوص رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت بیان کرد: وزرایی که از مجلس رای اعتماد می گیرند بدانند که در برابر تک تک افراد جامعه مسولیت دارند و باید هر چه در توان دارند جهت رفع مشکلات مردم بکار گیرند.

وی گفت: امروز کشور در چند عرصه مهم خصوصا عرصه های فرهنگی و اقتصادی دارای مشکلاتی است و به نظر میرسد که کارهایی که تا کنون از سوی مسولین مربوطه انجام گرفته نتوانسته است آنچنان که باید و شاید برطرف کنند مشکلات باشد.

این فعال دانشجویی در ادامه تصریح کرد: اقای رئیس جمهور و وزرای محترم بدانید که مردم منتظر عملی کردن وعده های انتخاباتی از سوی شما هستند که می توان از  رفع مشکل بیکاری و مسکن و... نام برد.

رئیسی در ادامه گفت :برای برطرف کردن برخی مشکلات فقط کافیست به نقاط ضعف دولت یازدهم نگاهی کرد و آنان را برطرف کرد و نقاط قوت را نیز بیش از پیش تقویت کرد و این کار با مدیرانی که روحیه جهادی دارند بسیار راحت تر صورت می گیرد.

سجاد رئیسی اظهار داشت: یکی از مشکلات دولت یازدهم این بود که به ظرفیت های داخلی توجه قابل توجهی نداشت در حالی که راه حل بسیاری از مشکلات در داخل کشور است و یا اینکه در بحث اقتصاد و اشتغال نتوانست کارهای موثر و کارآمدی را انجام دهد.

عضو شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در پایان بیان داشت: حال باید دید که دولت دوزادهم در فرصت چهارساله خود تا چه اندازه میتواند به وعده هایی ک در مناظرات انتخاباتی به مردم داده است جامه عمل بپوشاند و خدماتی مناسب با جایگاه مردم جمهوری اسلامی ایران را ارائه دهد.


ارسال نظرات