خبرهای داغ:
مسابقات فوتسال جام شهدای ورزشکار شهرستان طبس با قهرمانی تیم پایگاه مقاومت بسیج حضرت موسی بن جعفر (ع) محمدآباد در رده سنی جوانان و پایگاه مقاومت بسیج سلمان فارسی جوخواه در رده سنی نوجوانان به پایان رسید.
کد خبر: ۸۹۰۳۹۱۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در روز پایانی این مسابقات که امروز در سالن ورزشی شهید الهی برگزار گردید در نخستین بازی و در رده سنی جوانان تیم پایگاه حضرت موسی بن جعفر (ع) محمدآباد توانست در ضربات پنالتی تیم پایگاه شهید باهنر را با حساب دو بر صفر شکست داده و مقام اول این مسابقات را از آن خود کند.

دو تیم در پایان وقت قانونی به تساوی دو بر دو رسیده بودند.

در بازی دوم و در رده سنی نوجوانان تیم پایگاه سلمان فارسی توانست با حساب چهار بر یک تیم پایگاه حضرت فاطمه (س) را مغلوب کند و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور فرمانده بسیج دانش آموزی طبس، بخشدار بخش مرکزی، ریاست اداره ورزش و جوانان برگزار گردید از تیمهای برتر با اهدای جام و حکم قهرمانی تقدیر به عمل آمد.

مسابقات فوتسال جام شهدای ورزشکار طبس با حضور ۲۳ تیم از پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی برگزار گردید.

رده بندی نهایی مسابقات سنی نوجوانان: ۱-پایگاه مقاومت بسیج سلمان فارسی جوخواه ۲-پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) ۳-پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) و قدس دیهوک و پایگاه مقاومت بسیج حضرت موسی بن جعفر (ع) محمدآباد است و پایگاه مقاومت بسیج ولایت به عنوان تیم اخلاق معرفی شد 

در رده سنی جوانان: ۱-پایگاه مقاومت بسیج حضرت موسی بن جعفر (ع) محمدآباد، ۲-پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر دشتغران، ۳-پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی دیهشک و پایگاه مقاومت بسیج ولایت بود  و مقام اخلاق به تیم‌های پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) و قدس دیهوک رسید.

 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها