بوشهرـ معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: شهید حججی با حماسه‌آفرینی و ایثار در دفاع از حرم ائمه اطهار(ع) بر اقتدار ایران اسلامی افزود.
کد خبر: ۸۹۰۳۹۱۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد رضایی در مراسم گرامیداشت شهید حججی در آبپخش دشتستان با بیان اینکه این شهید والامقام عزت آفرین شد اظهار داشت: شهید حججی جوان 25 ساله ایرانی باحماسه انقلابی برای دفاع از اسلام، اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی عزت خود را نفروخت و با اقتدار نام ایران اسلامی را درمبارزه با تروریست ماندگار کرد.

وی با بیان اینکه برخی مقاله نویسان از فتنه‌گری غربی سوء استفاده می‌کنند تصریح کرد: این شهید دور از وطن به شهادت می‌رسد ولی عزت فروشی نمی‌کند و کاری نمی‌کند که برخی مقاله نویسان فتنه‌گر غربی سوءاستفاده کنند همچنان که در قضیه عکس گرفتن سلفی برخی نمایندگان مجلس با خانم اروپایی چه مطالبی که ننوشتند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه شهید حججی بر اقتدار ایران اسلامی افزود تصریح کرد: اگر مجاهدت امثال شهید حججی‌ها نبود باید امروز عزت فروشی را توسط برخی غرب‌پرور شاهد بودیم.

رضایی با اشاره به اینکه شهیدان در مکتب امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی درس خوانده‌اند افزود: این فرزندان معنوی حزب الهی امام راحل و امام سیدعلی هستند که آبروداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهیدان همچون شهید حججی فارغ ار هر تفکری اقتدار عاشورایی را ترسیم می‌کنند خاطر نشان کرد: این بدین معنا است که حزب الله امنیت و اقتدار آفرین است.

معاون سیاسی  سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه اخلاص این شهید به گونه‌ای است که فارغ از جنگ روانی میدان گردانی می‌کند گفت: شهید حججی در اوج جوانی ره 100 ساله را یک شبه پیمود که بدین معنا است که در مکتب اولیاء الهی پرورش یافته است.

رضایی با بیان اینکه تفکر حزب الهی مرز ندارد تاکید کرد: در شرائطی که گرد غبار قدرت طلبی دنیا را فرا گرفته شهید حججی با تفکر حزب الهی قلب همه آزادی خواهان را در نوردید و خودش را محبوب قلب‌ها کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها