امام جمعه میامی:

هفته دولت فرصت شناسایی نقاط ضعف و قوت است

حجت الاسلام صفائی پور در خطبه های نمازجمعه میامی گفت: هفته دولت فرصت مناسب شناسایی نقاط ضعف و قوت است.
کد خبر: ۸۹۰۳۹۳۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید رجایی وباهنرو آغاز هفته دولت گفت: این دو شهید اسوه وسرمشق خدمت بی منت بودند و خوشا به حال آنهایی که دنبال خدمت صادقانه وبی منت هستند.

وی افزود: این هفته فرصتی است که دولت خدمات و نقاط قوت وضعف خودر ا بیان کند.

صفائی پور بهترین سخن برای این هفته را سخنان رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری  دانست که فرمودند: پرداختن به مشکلات مردم، تعامل گسترده با دنیا، صلابت وایستادگی در برابر سلطه طلبی،  لزوم رعایت الویت ها وقدر دانستن نیروهای انقلابی که بهترین فرصتی است که دولت تدبیر و امید باید از آن استفاده کند.

دشمنی های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران همچنان ادامه دارد

امام جمعه میامی به 28  مرداد سالروز کودتای آمریکایی و انگلیسی اشاره کرد وگفت: هدف از این کودتا بازگرداندن شاه خائن به ایران بود وآنچه که برای آمریکا  مهم بود بازگشت خودش به مملکت برای غارت وادامه سلطه خودش به کشور بود که تا امروز این آرزو را به گور برده است.

وی افزود: این دشمنی های آمریکا ادامه دارد که نمونه آن تهدیدها و تحریم های اخیر آمریکا است که هنوز گزینه نظامی به قولشان روز میز است.

صفائی پور راهکار و راه بیرون رفت از این تهدیدها و تحریم ها برای ناکام گذاشتن دشمنی های دشمنان را اعتماد ملی،انسجام ویکپارچگی مردم ومسئولان حول ومحورآرمان های امام (ره) وشهیدان و منویات مقام معظم رهبری دانست.

امام جمعه میامی به روز جهانی مساجد اشاره و یادآور شد:نام گذاری این روز به خاطر تنفر و محکوم کردن هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی است که امام به همین خاطر مردم را هوشیار کرد که مساجد چه جایگاهی در اسلام دارد.

وی مهترین خانه خدا روی زمین را مسجد دانست وافزود: بایدهمه برنامه ها مسجد محورباشد ونسبت به مسجد غفلت نکنیم خوشا به حال کسی که عمری را در مسجد گذرانده اند

صفائی پور به سالروز حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) و به ویژگی های ازدواج آن ها در جهت تحکیم زندگی های امروزی اشاره و یادآور شد: اطاعت کردن زن از شوهر، اعتماد متقابل زن وشوهر، خانه داری و خدمت به شوهر،قناعت ورزیدن،  کمک کردن به شوهر در کارهای دنیا وآخرت،  ارضای عاطفی همسر از سوی شوهر، کمک و یاری شوهر به همسر در خانه از جمله ویژگی هایی است که باید برای تحکیم زندگی خود درس گرفت.

امام جمعه میامی افزود: اگر بنای اولیه کانون خانواده خود را بر اساس سنت حضرت محمد(ص)،امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) قرار بدیم مطمئنا جوانان ما در دنیا وآخرت سعادتمند خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار