خبرهای داغ:
مسئول پایگاه مهین آباد نهاوند:
مسئول پایگاه مهین آباد نهاوند با اشاره به ضرورت بصیرت‌افزایی در جامعه را گفت: بصیرت در کلام رهبری قطب‌نمای حرکت جامعه است و جامعه بدون قطب نما آن هم در دریای مواج و طوفان های دنیای مستکبر امروز به بیراهه می‌رود .
کد خبر: ۸۹۰۳۹۷۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
بصیرت قطب‌نمای حرکت جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام رضا کیانی در نشست سیاسی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج مهین آباد نهاوند با اشاره به موضوع بصیرت اظهار داشت: بصیرت در لغت به معنای قوه فهم قلب است همانطور که بصر قوه و درک چشم است .

وی با اشاره به ضرورت بصیرت‌افزایی در جامعه را عنوان کرد: بصیرت در کلام رهبری قطب‌نمای حرکت جامعه است و جامعه بدون قطب نما آن هم در دریای مواج و طوفان های دنیای مستکبر امروز به بیراهه می‌رود .

مسئول پایگاه مهین آباد نهاوند افزود: در آیات و روایات به موضوع بصیرت تاکید فراوان شده است و در این خصوص امام صادق (ع) می فرمایند عمل کننده ای که درعمل خود بصیرت ندارد مانند کسی است که بر کج راه حرکت می کند و هرچه سریع تر حرکت کند حاصلی جز دوری از راه اصلی ندارد ‌.

وی در پایان با اشاره به مسائل سیاسی روز گفت: از هجمه‌ها و فتنه‌های مختلف دشمن دوری کنید و مراقب باشید که با بصیرت و به گوش فرمان ولایت فقیه باشید و در مسیر منویات مقام معظم رهبری گام بردارید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات