خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

امروز اصناف در خط مقدم جنگ اقتصادی دشمن هستند

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: امروز اصناف در خط مقدم جنگ اقتصادی دشمن قرار دارند و علاوه بر نبرد در این جبهه در کمک رسانی به جبهه مقاومت نیز نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.
کد خبر: ۸۹۰۳۹۹۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
امروز اصناف در خط مقدم جنگ اقتصادی دشمن هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حسن مرادی در جمع اصناف شهرستان اسدآباد ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به خاک میهن به نقش اصناف و بازار در مراحل مختلف دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: اصناف و بازار از در همه عرصه‌ها پشتیبان انقلاب و ولایت بوده‌اند.

وی افزود: اصناف و بازاریان با وقوع جرقه انقلاب از سال 1342 در پیروزی انقلاب و حمایت از امام (ره) نقش داشته‌اند که از جمله آنها می‌توان به نقش برجسته شهید «حاج مهدی عراقی» که از یاران صمیمی و نزدیک امام (ره) بود و در دوران مختلف مبارزات انقلابی حضور فعالی داشته است، اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد همچنین به نقش بازار و اصناف در دوران هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و بیان داشت: اصناف علاوه بر تقدیم شهدا به این نظام در کمک رسانی به جبهه های جنگ نیز نقش برجسته ای ایفا کردند.

وی عنوان کرد: امروز نیز اصناف در خط مقدم جنگ اقتصادی دشمن قرار دارند و علاوه بر نبرد در این جبهه در کمک رسانی به جبهه مقاومت (کمک های مالی به سوریه و یمن) نیز نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

امروز اصناف در خط مقدم جنگ اقتصادی دشمن هستند 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار