مسوول بسیج دانشجویی استان زنجان در گفت‌وگو با «بسیج»:
بیات با بیان اینکه دشمن شناسی و تهدید شناسی از وظایف بسیج دانشجویی است، گفت: بصیرت‌افزایی انقلابی دانشجویان و انتقال مفاهیم آن روزها، یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان دانشگاهی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۴۰۱۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
امین بیات مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، دشمن شناسی و تهدیدشناسی در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و نیز جریان شناسی که باعث ايجاد توانايي در شناخت حق و باطل در جامعه می شود را از ضروریات و الزامات بسیج دانشجویی برشمرد و گفت: بسیج دانشجویی بايد با تعامل و هماهنگی با يكدیگر به بصیرت افزایی ديگر دانشجویان  در این جنگ پرداخته و با برنامه ريزي و تلاش و کوشش در خصوص اين موضوع اهتمام جدی داشته باشند.
 
وی ادامه داد: برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی ایران و دعوت از فعالان آن دوران در بین دانشجویان، یکی از فعالیت‌هایی است که به طور ویژه در مناسبت های ویژه در طول سال برگزار می شود.
 
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان خاطر نشان کرد: بصیرت‌افزایی انقلابی دانشجویان و انتقال مفاهیم آن روزها، یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان دانشگاهی محسوب می‌شود.
 
بیات تصریح کرد: آگاهی دانشجویان از مسائل سیاسی و همچنین نفوذ سیاسی دشمن و افزایش بصیرت آنان در جهت مقابله با ترفندهای دشمن، یکی از مسائلی است که استکبار از آن هراس دارد و باید تلاش کرد که در این مسیر، قدم های بلندی برداشت.
ارسال نظرات