جانشین اسبق فرمانده سپاه عاشورا در آیین تجلیل از مدیران برتر بسیج جشنواره مالک اشتر ورزقان، این جشنواره راهی برای بالا بردن امنیت بیشتر کشور با آگاه بخشی بسیجیان برای حضور در صحنه است.
کد خبر: ۸۹۰۴۰۲۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی قادری افزود: برای اینکه یک کشور بتواند به طور مستقل و آزادانه در جهان کنونی به راه خود ادامه دهد باید با تامین امنیت و حفظ آرمان های نظام خود و با اتکا به قدرت نظامی سخت و مردمی در مقابل هر نوع هجمه پلید ایستادگی کند.

وی ادامه داد: رهبری، مردم و نیروهای مسلح سه اهرم نگهداره کشور در مقابل تهدیدات دشمنان است که در این میان تدابیر و راهنمایی های به موقع رهبری عظیم الشان نقش برجسته ای را در مقابل مزدوران و دشمنان منطقه ای و غربی کشور ایفا می کند.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در سایه رهنمودهای معنوی امام خمینی(ره) و با حضور حداکثری ملت ایران تیشه بر ریشه استکبار جهانی زد تا پرده از ستم حکومت پلوی که مردم را به ستوه آورده بود برداشته شود.

قادری در ادامه گفت: وضعیت زندگی در زمان پهلوی چنان در خفقان بود که ملت در اوج ذلت و سختی زندگی می کردند، که به جرات می توان آن را بدترین دوران در ایران زمین قلمداد کرد که قبیح ترین فساد و موارد غیر اخلاقی در مقابل دیده گان همه انجام می پذیرفت که الحمدالله با روی کار آمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی در راس آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت و آسایش به آغوش ملت ایران بازگشت.

قادری اظهارداشت: بسیجیان باید در انجام امورات محوله جدیت کامل به خرج داده و در این راه رقابت و سبقت را الگوی همیشگی خود قرار دهد تا مسیر توسعه و ترقی را در کل مجموعه ساختاری این نظام مقدس اسلامی رقم بزنند.

 

جشنواره مالک اشتر سپاه ورزقان با تجلیل از بسیجیان و رده های برتر بسیج با حضور جانشین فرمانده اسبق سپاه عاشورا در سالن تربیت بدنی این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات