مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور در گفتگو با «بسیج»:
بصیری گفت: رسانه‌ها باید مرجع پاسخ به شبهات مختلف موجود در کشور باشند نه آنکه درگیر اختلاف‌های جناحی باشند.
کد خبر: ۸۹۰۴۰۲۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

مسعود بصیری، مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به شبهات در فضای مجازی و عدم پاسخگویی مناسب به انها گفت: رسانه بدون حوزه‌های دیگر تعریف نمی‌شود؛ ازاین‌ رو باید در همه بخش‌ها توسعه و پیشرفت داشته باشیم تا رسانه‌های ما به رشد لازم برسند.

بصیری بیان اینکه در حوزه رسانه نیازمند انقلاب هستیم، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر پیروزی‌ها و موفقیت‌های ما در عرصه‌های مختلف به‌ خوبی از سوی رسانه‌ها پوشش داده نمی‌شود که این ضعف بزرگی است.

وی اظهار کرد: حکومت و نظام ما مستقل و قدرتمند بوده و دستاوردهای زیادی در عرصه‌های مختلف دارد که باید این دستاوردها بهتر و بیشتر از سوی رسانه‌ها معرفی شوند.

بصیری با تأکید بر اینکه باید رسانه‌های ما متحد و منسجم با هجمه و جنگ نرم دشمنان مقابله کنند، یلد اور شی: متأسفانه رنگ‌ها و جناح‌گرایی و درگیری‌های داخلی رسانه‌های ما، آنها را از دشمن فارغ کرده است.

وی با اشاره به وجود درگیری و اختلاف‌های درونی در رسانه‌های کشور، این مسأله را آفت رسانه و اطلاع‌رسانی دانست و افزود: رسانه‌ها باید مرجع پاسخ به شبهات مختلف موجود در کشور باشند نه آنکه درگیر اختلاف‌های جناحی باشند.

ارسال نظرات