کد خبر: ۸۹۰۴۰۵۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار ضمن تقدیر از زحمات مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و علوم پزشکی استان اردبیل، از مسئولان دانشگاه خواست در خصوص اختصاص پرسنل پرستاری به بیمارستان این منطقه محروم به ویژه تمدید نیروهای پرستاری بومی و ماهر در زمینه مراقبتهای ویژه قلبی و عروقی همکاری بیشتری با بیمارستان بیله سوار انجام دهند.
وی گفت:در صورت عدم اختصاص نیروی پرستاری احتمال تعطیلی برخی بخشها به ویژه بخش اطفال و اختلال در خدمت رسانی بیمارستان و ایجاد خطر جانی برای بیماران را موجب خواهد شد.
امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود به روز جهانی مسجد اشاره کرد و ادامه داد:تمیز کردن، مفروش کردن، روشن کردن چراغ، اذان گفتن در مسجد، نماز خواندن به صورت جماعت از اموری است که مومنان باید به آن توجه داشته باشند.
وی به مناسبت های مختلف مرداد ماه پرداخت و با بیان اینکه دهه اول ذی الحجه در نهایت فضیلت و برکت است گفت:در بیان شریف پیامبر اسلام عمل خیر و عبادت در هیچ ایامی نزد حق تعالی محبوب تر از این دهه نیست. وی به تشریح کودتای ۲۸مرداد نیز پرداخت و گفت:این روز یکی از نقاط عطف و تعیین کننده در تاریخ سیاسی معاصر ایران است.
خطیب نماز جمعه بیله سوار در انتها به اوضاع نگران کننده یمن نیز پرداخت و گفت:یمن در حالی به خاک و خون کشیده شده است که جامعه جهانی و مخصوصا غربی در خواب فرو رفته و روز به روز اوضاع این کشور مسلمان اسف بار تر می شود.
 
 
 خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل: مسلم آذرپور
ارسال نظرات