امام جمعه پارس آباد با انتقاد از ناملايمتي ها نسبت به مطالبات كارگران اين شهرستان گفت: عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران توسط پیمانکاران حرام شرعی است.
کد خبر: ۸۹۰۴۰۷۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خیرگزاری بسیج از اردبیل حجت الاسلام سيدسعيد رشادي ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس آباد با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشورمان، اظهار داشت: آزادگان مایه افتخار ملت ایران هستند که در زیر بار سخت‌ترین شکنجه‌ها اهداف جمهوری اسلامی را رها نکردند و بر همه وظیفه است که به آنان احترام گذاشته و به دیده یک قهرمان به آنان بنگرند.

وي با بيان اينكه آزادگان مایه آبروی نظام در زمان اسارت شدند، افزود: درسی که این مردان بزرگ به ملت ایران و نیز دشمنان این سرزمین دادند هرگز از ذهن‌ها پاک نخواهد شد.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مساجد، گفت: مساجد، دانشگاه و حوزه مرکز رشد عقلی و علمی است و ضرورت دارد در مساجد، مباحث علمی توسعه یابد.

رشادي به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) اشاره کرد و با یادآوری اینکه باید شرایط را برای ازدواج جوانان تسهیل کرد، افزود: خانواده‌ها زمینه تسهیل در ازدواج فرزندانشان را ایجاد کنند زيرا که ازدواج موجب رحمت و برکت الهی می شود.

وي به جانفشانی شهید محسن حججی و رفتارهای نامناسب برخی افراد به این مقوله اشاره کرد و گفت: شهید حججی با صلابت خود، منش بسیجی را به دنیا نشان داد و توهین کنندگان به شهدای مدافع حرم، در واقع پست ترین افراد جامعه هستند.

امام جمعه پارس آباد در بخش دیگری از سخنان خود به کودتای 28 مرداد و جنایت‌های آمریکا اشاره و تصریح کرد: علت اصلی سرسپردگی برخی کشورها به آمریکا، عدم داشتن پایگاه مردمی است و امروز آمريكا در بدترین شرایط سیاسی در جهان قرار گرفته است.

رشادي در ادامه با بيان اينكه استفاده بي رويه از سموم شیمیایی سلامتي شهروندان پارس آبادي را تهديد مي كند، خواستار رسيدگي جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت به اين مساله شد.

وي همچنين با انتقاد از ناملايمتي ها نسبت به مطالبات كارگران اين شهرستان، بيان كرد: عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران توسط پیمانکاران حرام شرعی است و بايستي پيمانكاران سر هر ماه حقوق كارگران را پرداخت كنند.

امام جمعه پارس آباد در ادامه از اداره امور اقتصادي و دارایی خواست در ارزش گذاری منطقه ای مغازه ها و بازارهاي اين شهرستان تجدید نظر كرده و اخذ مالیات در پارس آباد را با مرکز استان برابر محاسبه نکنند.

رشادي با اشاره به فرارسیدن شهادت امام جواد (ع)، خاطرنشان کرد: این امام بزرگوار در دوران کودکی مسائل علمی مهمی را مطرح کرد و دریای علم را برای مسلمانان شکافته است.

وي در ادامه از خیرین مدرسه ساز که همواره در خدمت آموزش کشور هستند قدرداني كرد و از كلنگ احداث يك باب مدرسه در محله بیوک خانلو شهرستان پارس آباد خبر داد.

منبع: آران مغان

ارسال نظرات