معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال فراهم ساختن زمینه حضور کاروان های راهیان نور از سایر استان های کشور به سیستان و بلوچستان در مناطقی که شهدای ما در آن جا به شهادت رسیدند هستیم
کد خبر: ۸۹۰۴۰۸۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، جمشید نژاد افزود: یکی از مباحث جدی و مورد توجه همه مسئولان باید حفظ ارزش های اسلامی و انجام مراسم های دینی و مذهبی به ویژه معرفی شهدا باشد.
وی خاطرنشان کرد: با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در تلاش مسئولان به معرفی هر چه بیشتر شهدا و ارزش های 8 سال دفاع مقدس افزود: چنان چه امروز به درستی شهدا و ارزش های 8 سال دفاع مقدس معرفی نشود در واقع این جهاد عظیم بی نتیجه باقی خواهد ماند بنابراین ضرورت دارد تا با تلاش همه مسئولان استان، ارزش ها، آرمان ها و اعتقادات شهدا به خوبی درجامعه معرفی و اطلاع رسانی شود.
معاون استاندار گفت: اگرچه آمارهای اعلام شده در اعزام کاروان راهیان نور از این استان بسیار خوب بوده اما به لحاظ کمی هم باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار ادامه داد: سهمیه کاروان های راهیان نور امسال به مانند سال قبل خواهد بود و چنان چه با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان و شهرستان ها و بخش خصوصی شرایطی فراهم شود تا ضمن بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور آثار صنایع دستی استان هم به معرض دید علاقه مندان گذاشته شود و کارهای دستی با قیمت مناسب به فروش برسد، سبب معرفی بهتر منطقه و جذب گردشگر خواهد شد.
وی اضافه کرد: برای تشویق مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی استان، پیشنهاد اعزام یک هفته ای به عتبات عالیات همراه با خانواده هایشان  شده است و هر دستگاه می تواند تأمین کننده هزینه افراد معرفی شده خود در این سفر باشد و یا بخشی از آن را بر عهده بگیرد.
ارسال نظرات