شهردار سنندج با بیان اینکه پروژه احداث شهربازی سرپوشیده بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت : تا پایان شهریور ماه سالجاری این شهربازی مدرن و استاندارد به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۰۴۱۱۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، شهردار سنندج گفت: یکی از مهم ترین مشکلات سطح شهر عدم وجود مکان مناسب و استاندارد  جهت بازی کودکان  در سطح شهراست.


دکتر منوچهر فخری افزود: یکی از برنامه های اصلی شهرداری در سال گذشته  همکاری با بخش خصوص جهت اجرای طرحهای عمرانی ، خدماتی و رفاهی بود.


وی گفت : یکی از پروژ ه های که  شهرداری سنندج موفق به جذب سرمایه گذار جهت اجرای آن شد احداث شهربازی سرپوشیده و استاندارد در سطح شهر است.


دکتر فخری  افزود : عملیات احداث نخستین شهر بازی سرپوشیده مدرن و استاندارد در پاییز سال گذشته و در زمینی به مساحت 2700 متر مربع آغاز شد.


وی مساحت کل زمین این شهر بازی را 3200 متر مربع اعلام کرد و گفت : پروژه شهر بازی سرپوشیده سنندج در سه طبقه  در حال احداث است.


دکتر فخری عنوان کرد : سالن اصلی این  شهر بازی دارای 1200 متر مربع است که در این شهر بازی 160 نوع بازی برای سنین مختلف در نظر گرفته شده است.


 وی سالن بولینگ استاندارد ،سالن واقعیت مجازی ،سالن ایر هاکی و فوتبال دستی ،سالن تخصصی جشن تولد ، کافی شاب ،روف گاردن ،فورت کورت شامل رستورانهای با غذاهای ایرانی و خارجی و همچین غرفه غذاهای محلی کردستان از دیگر سالنهای این شهر بازی مدرن و استاندارد  برشمرد.


شهردار سنندج  از بهره برداری از نخستین شهربازی سرپوشیده تا پایان شهریور ماه سالجاری خبر داد و گفت : در حال حاضر این پروژه بیش از 95 در صد پیشرفت فیزیکی دارد.


دکتر فخری تصریح کرد : عملیات طراحی و چیدمان دیوار و کف سازی کل ساختمان  این شهر بازی اجرا شده و در حال حاضر عملیات نمای ساختمان وعملیات کف سازی محوطه شهر بازی در حال اجرا است.


وی اعلام کرد : وسایل این شهر بازی  مدرن  که از استاندارد های لازم برخوردار است  خریداری شده و هفته آینده عملیات نصب آن هم آغاز خواهد شد.
دکتر فخری هزینه احداث این شهر بازی را 80 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود : امیدواریم با بهره برداری از  نخستین شهر بازی سرپوشیده  در سطح شهر بتوانیم موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم نماییم.
 
انتهای پیام/7727

ارسال نظرات