معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب از نسل اول و دوم پیش‌روترند گفت: شهید حججی‌ها رویش نسل سوم و چهارم انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۹۰۴۱۱۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از انزلی، سردار اصغر شکراللهی در مراسم یادبود شهید حججی در بندرانزلی که بعد از نماز مغرب و عشاء و در گلزار مطهر شهدای گمنام این شهر برگزار شد اظهار کرد: شهید حججی و امثال او به دلیل عقیده و ایمانی که در سر دارند، در طول تاریخ و زمان‌های خاص به‌عنوان انسان‌های نمونه و ممتاز در سطح جامعه مطرح می‌شوند.

 

وی با اشاره به توانمندی، ایمان و معرف بالای نسل جدید انقلاب افزود: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب امثال شهید حججی‌ها که همان نسل سوم و چهارم انقلاب هستند از نسل اول و دوم در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب پیش‌روترند.

 

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیرو دریایی سپاه تصریح کرد: شهید حججی‌ها رویش نسل سوم و چهارم انقلاب هستند که شهادتش نه‌تنها دل از دل دادگان حریم آل الله را ربود بلکه دل همه آزادگان جهان را با خود برد.

 

سردار شکراللهی با اشاره به اهمیت خودسازی و ایمان در میدان نبرد، گفت: جونانی مانند شهید حججی ابتدا در جهاد اکبر و خودسازی موفق بوده است و سپس پا در عرصه جهاد اصغر و نبرد با دشمن پرداخته است.

 

وی افزود: شما نحوه اسارت و شهادت این شهید را شنیدید، می‌دانید که داعش در جبهه سوریه و جبهه عراق به دلیل شکست‌های پی‌درپی و پشت سر هم عقب‌نشینی کرده بود اما هواپیماهای آمریکا به کمک داعش آمدند.

 

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه، تصریح کرد: آمریکا در چند سال گذشته هیچ نقشی جز خیانت نداشته است، البته این تحرکات آمریکا برای ما موضوع تازه‌ای نیست چراکه در طول دفاع مقدس هم‌چنین اقداماتی را علیه ما انجام داده بود.

 

وی با اشاره به اینکه اقدامات خصمانه آمریکا برای جمهوری اسلامی کاملاً شناخته‌شده است، گفت: در دفاع مقدس نیز زمانی که عراق در بسیاری از مناطق شکست‌خورده بود آمریکا مستقیم وارد می‌شد و به میدان نبرد می‌آمد.

 

شکراللهی خاطرنشان کرد: بنده با چند نفر از فرماندهان ارتش سوریه صحبت کردم چند نفر از سران ارتش سوریه اعلام کردند که ما در جبهه‌های مختلف مشاهده کردیم که هواپیماهای آمریکا چگونه به داعش تجهیزات نظامی و کمک‌های غذایی رساندند و زخمی‌های آنان همین‌الان در اسراییل و ترکیه مداوا می‌شوند.

 

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه، افزود: برادران و خواهران ایمانی بدانید مبارزه با این دشمنان قسم‌خورده علیه مبانی اسلام ناب محمدی تمام‌شدنی نیست، روند شکل‌گیری گروه‌های سلفی را مشاهده کنید شکل‌گیری این‌ها عموماً با کمک امریکا بوده است.

 

وی تصریح کرد: در کتاب خاطرات کلینتون رئیس‌جمهور آمریکا مشاهده کنید و ببینید که چگونه دشمنی آشکار امریکا را با نظام‌های اسلامی بیان می‌کند و علناً اعلام می‌کند که باواسطه یا بی‌واسطه به دنبال سرنگونی است.

 

سردار شکراللهی گفت: اقدامات و توطئه‌هایی که آمریکا علیه ایران کرده حتی یک‌بار عذرخواهی از ایران نکرده است، نه‌تنها عذرخواهی نمی‌کند بلکه حتی افتخار هم می‌کند و همچنان کینه و عداوت خود را بیشتر می‌کنند.

 

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه گفت: این‌ها کینه و عداوتی که بر دل دارند بیشتر از آن چیزی است که بر زبان جاری می‌کنند و تمام کینه آن‌ها نه جمهوری اسلامی نه ایران و نه سوریه و نه عراق است بلکه هدف از بین بردن اسلام ناب محمدی است.
ارسال نظرات