خبرهای داغ:
شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین به مناسبت شهادت حضرت امام جواد (ع) ویژه برنامه ی تلویزیونی «طوبی» و ویژه برنامه رادیویی «چراغ هدایت» را پخش می کنند.
کد خبر: ۸۹۰۴۱۳۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: این ویژه برنامه ها با هدف معرفی ابعاد شخصیتی حضرت امام جواد (ع)، تبیین سیره و روش آن حضرت در طول حیات با برکت شان و نیز تشریح تاریخ زندگانی حضرت امام جواد (ع) از شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین پخش می شوند.

اکبری افزود: این ویژه برنامه ها شامل بخش های مختلفی است که گفتگوی کارشناسی، گزارش مردمی، نوحه خوانی و مرثیه سرایی و ارتباط تلفنی از جمله مهمترین بخش های آنهاست.

وی بیان کرد: ویژه برنامه های «طوبی» و «چراغ هدایت» با رویکردی چند جانبه تاریخ زندگی حضرت امام جواد (ع)، اوضاع اجتماعی ـ سیاسی بنی عباس در زمان حیات با برکت امام چواد (ع) و نقش امام جواد (ع) در تبیین مذهب گهربار تشیع و معرفی صحابه ی آن حضرت را تشریح می کنند.

اکبری اظهار کرد: ویژه برنامه ی «طوبی» به تهیه کنندگی مهدی احمدی ساعت 21 روز 30 مرداد ماه از سیمای مرکز قزوین و ویژه برنامه های «چراغ هدایت» هم به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا و آمنه پاکدامن روزهای 30 و 31 شهریور ماه از ساعت 18:05 تا 19:35 از رادیو قزوین پخش خواهند شد.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها