مسئول بسیج دانش اموزی اشتهارد خبر داد;

باید دانش آموزی تربیت کنیم که خود یک جهادگر فرهنگی باشد/پاییز دانش آموزان به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

عباس حکیم زاده گفت: کار فرهنگی نیاز به همت و پشتکار دارد لذا باید دانش آموزی تربیت کنیم که خود یک جهاد گر فرهنگی در سطح جامعه و مدرسه باشد و همچنین بتواند پرورش دهنده نسل های آینده باشد.
کد خبر: ۸۹۰۴۱۵۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عباس حکیم زاده مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان اشتهارد بیان داشت: راهیان نور با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ جبهه، جنگ، ایثار و مقاومت هر ساله در قالب کاروان راهیان نور در فصل سوم سال (پاییز) برای دختران و پسران برگزار می شود.

باید دانش آموزی تربیت کنیم که خود یک جهادگر فرهنگی باشد/پاییز دانش آموزان به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

وی در ادامه افزود: سال ۹۴ قریب به ۳۹۰ نفر دانش آموز و در سال ۹۵ بر اساس سهمیه استان ۲۰۰ نفر دانش آموز و مربی را در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام نمودیم.

عباس حکیم زاده خاطر نشان کرد: امسال نیز بر اساس ظرفیت و ابلاغ استان در ماه آبان و آذر چند کاروان را به راهیان نور غرب کشور، اعزام خواهیم کرد.

وی عنوان داشت: لازم به ذکر است که همین دانش آموزان که به اردو راهیان نور اعزام می شود پس از برگشت هر فصل یک همایش تجدید خاطره و بیان ارزش های دفاع مقدس را در سطح واحدها با دعوت از خانواده شهدا و راويان برجسته برگزار می کنند برای مثال سال گذشته برای دختران همایشی با حضور همسر شهید مدافع حرم مهدی عسگری در دبیرستان مریم برگزار گردید.

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان اشتهارد تصریح کرد: امیدوارم که خداوند متعال توفیق دهد تا بتوانم قطره ای از این دریای بیکران تشنگان علم و معرفت را با اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سطح واحدها با همت و حمایت مسئولين آموزش و پرورش و سپاه گامی موثر تر نسبت به گذشته برداریم.پ

وی در پایان تاکید کرد: کار فرهنگی نیاز به همت و پشتکار دارد لذا باید دانش آموزی تربیت کنیم که خود یک جهاد گر فرهنگی در سطح جامعه و مدرسه باشد و همچنین بتواند پرورش دهنده نسل های آینده باشد.

منبع: تات خبر
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار