فرمانده سابق سپاه ناحیه کرج گفت: شهید مدافع حرم محسن حججی با رشادت و شهامت خود حماسه کربلا را زنده کرد و باعث حیرت همگان شد.
کد خبر: ۸۹۰۴۱۶۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سید حمزه میرتقی شامگاه جمعه در مراسم یادبود شهید مدافع حرم محسن حججی که در مهدیه آل یاسین شهرستان فردیس برگزار شد، بابیان اینکه صلابت این شهید همه را حیران کرده است، گفت: شهید حججی با رشادت و اقتدار خود حماسه کربلا و اسارت حضرت زینب را زنده کرد.

صلابت شهید «محسن حججی» جهان را حیرت‌زده کرد

فرمانده سابق سپاه ناحیه کرج بابیان اینکه شهید حججی دشمن را ذلیل کرد، افزود: وی برای رضای خدا از همه‌چیز خود گذشت و برای خدا جنگید و تا زمانی که دشمن را ذلیل نکرد، از پای ننشست.

به گفته وی محسن حججی در معامله دوطرفه باخدا درازای شهادت به عزت و سربلندی دست‌یافت.

سردار میرتقی بابیان اینکه شهید حججی از عاقبت خود باخبر بود، تأکید کرد: وی با رشادت‌های خود درصحنه‌های نبرد به عزتی از جانب خدا دست‌یافت که نام او بر لب دوست، دشمن و حتی آن‌ها که با شیعه و شهادت نیز مشکل‌دارند، افتاده است.

وی افزود: تا پیش از صحنه اسارت، هیچ‌کس از محسن حججی خبر نداشت، وی جوانی دهه هفتادی بود که کارهای فرهنگی، جهادی، کمک به نیازمندان و غیره را سرلوحه کارش قرار داده بود و آنچه موجب حیرت جهان شد، عدم ترس از دشمن و صلابت وی بود.

سردار میرتقی بابیان اینکه عزت را فقط خدا می‌تواند ببخشد، تصریح کرد: برخی به دنبال عزت می‌روند ولی به ذلت می‌رسند چراکه مسیر نادرست را در پیش می‌گیرند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه کرج خاطرنشان کرد: برای رسیدن به عزت تنها باید به خدا متوسل شد و شهیدانی چون حججی را سرلوحه کار خود قرارداد.

سردار میرتقی با اشاره به لزوم الگوسازی از رزمندگانی چون شهید حججی، عنوان کرد: برای به پیشرفت رسیدن باید مدافعان حرم را الگوی خود قرار دهیم و کاری نکنیم که شرمنده آن‌ها شویم.

وی بابیان اینکه شهادت کوتاه کننده راه رسیدن به سعادت است، تأکید کرد: شهید حججی خود این راه را انتخاب کرد و رفتار وی به‌گونه‌ای بود که انگار از عاقبت خویش خبردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها