امام جمعه کوثرگفت: مصرّانه از نماینده مردم در مجلس می خواهیم برای اخذ ردیف اعتباری به پایاب سد گیوی مجدانه تلاش کند چرا که سد بدون پایاب واقعاً بی معنی است.
کد خبر: ۸۹۰۴۱۷۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

به گزارش خیرگزاری بسیج از اردبیل حجت الاسلام عسگر بیگی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کوثر ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان باید هر چه سریعتر نسبت به بازسازی و شروع به کار مجمع مشاوران خانواده از طریق این شورا درصدد کاهش پدیده طلاق اقدام نماید.

وی افزود: روز شنبه مصادف با 28 مرداد سال 32 کودتای آمریکایی-انگلیسی است که در آن تلاش برای بازگشت شاه به حکومت بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با خواستار مصرّانه از نماینده محترم مردم در مجلس مبنی بر تلاش مضاعف برای اخذ و در نظر گرفتن ردیف اعتباری و بودجه 97 از وزارت نیرو برای پایاب سد گیوی اظهار داشت: سد بدون پایاب واقعاً بی معنی است.

بیگی با تبریک فرارسیدن روز جهانی مسجد گفت: افزایش آسیب‌های اجتماعی جامعه امروز ریشه در دوری از استراتژی تربیت اسلامی مساجد دارد.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت و روز پزشک گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری که تأکید بر اولویت بندی در کارها داشتند که ارجحیت کار رییس جمهور توجه به معیشت مردم باید باشد.

امام جمعه کوثر از زحمات مسؤول قبلی ستاد نماز جمعه کوثر از بابت راه‌اندازی معاونت روستایی تشکر کرده و خواستار اجرایی کردن آئین نامه فصل 4 ستاد از مسئول جدید شد.

وی از مسئولان ستاد نماز جمعه قبلی و جدید و همچنین دانش آموزان ممتاز شهرستان تقدیر کرد.

منبع: ،کوثرخبر

ارسال نظرات