فتاحی به بیان نکات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ رییس جمهور اشاره کرد و گفت: پرداختن به مسایل اقتصادی و معیشت مردم، تعامل گسترده با تمام دنیا و مقابله با سلطه طلبان بویژه آمریکای جنایتکار، از مهمترین دستورات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ بود که انتظار می رود رییس جمهور و هیات دولت به این مطالب توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۰۴۲۳۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبگرزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین تقی فتاحی امام جمعه موقت ابرکوه ، به عهدنامه مالک در نهج البلاغه پرداخت و مسوولان را به استفاده صحیح از بیت المال دعوت کرد و ادامه داد: اگر کارگزاری در بیت المال خیانت کرد بدستور امام علی(ع) باید با وی برخورد کیفری و روانی شود تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

وی تاکید کرد: رهبر انقلاب در مورد حقوق های نجومی بر مجازات خاطیان و بازگرداندن اموال مردم به بیت المال تاکید داشتند امااگر برخوردی هم شده است، مردم در جربان نیستند و شفاف سازی نشده و اما اگر برخوردی صورت نگرفته است پس وای به حکومت اسلامی ما!

خطیب موقت جمعه ابرکوه در بخش دوم از خطبه های خود به واقعه کودتای ۲۸ مرداد پرداخت و گفت: علت شکست دکتر مصدق بعد از انقلابی که با همکاری آیت الله کاشانی بدست آورد اعتماد به آمریکا و بی تفاوتی مردم نسبت به جریانات کشور بود.

فتاحی افزود: دکتر مصدق با این خیال اینکه با همکاری آمریکایی ها می تواند در برابر انگلیس مقاومت کند، شکست خورد غافل از اینکه آمریکا، دشمن قسم خورده اسلام است و هیچگاه نمی تواند مورد اعتماد باشد.

فتاحی تاکید کرد: 25 سال بعد از این واقعه امام(ره) با اعتماد و پشتیبانی مردم انقلاب کرد و به همین دلیل است که تاکنون این انقلاب دوام داشته است و تجلی این اعتماد حضور ۴۱ میلیونی مردم در انتخابات بود.

این مقام مسئول عنوان کرد: مردم با حضور حداکثری نشان دادند که نسبت به کشور خود بی تفاوت نیستند پس مسئولان هم باید از تاریخ درس عبرت بگیرند و به فرمان های رهبر انقلاب عمل کنند.

امام جمعه موقت ابرکوه به بیان نکات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ رییس جمهور اشاره کرد و گفت: پرداختن به مسایل اقتصادی و معیشت مردم، تعامل گسترده با تمام دنیا و مقابله با سلطه طلبان بویژه آمریکای جنایتکار، از مهمترین دستورات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ بود که انتظار می رود رییس جمهور و هیات دولت به این مطالب توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود به 30 مرداد و روز جهانی مسجد اشاره کرد و گفت: مساجد ساختمان های خشک و بی روح نیستند بلکه محرابش جهت حرکت، منبرش محتوای حرکت و جماعتش شور انقلابی بودن را متجلی می کنند، امکانی که اینچنین باشد ارزشمند است و می تواند همچون مسجد الاقصی دشمن ستیز باشد.

فتاحی در پایان به اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی و زهرا علهیم السلام نیز اجمالا اشاره کرد و از مردم خواست ازدواج هایی دینی داشته باشند و به مشاوره های قبل از ازدواج اهمیت زیادی بدهند تا شاهد طلاق های فراوان آشکار و مخفی در جامعه نباشیم.

ارسال نظرات