معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد درجشنواره روز مروست اظهار داشت: جشنواره روز مروست می‌تواند گامی بزرگ در راستای جذب گردشگر به منطقه باشد.
کد خبر: ۸۹۰۴۲۴۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛بخشدار بخش مروست در نخستین جشنواره روز مروست اظهار داشت: این جشنواره فرصتی مناسب برای معرفی شهرستان در جهت توسعه صنعت گردشگری و همچنین ارائه پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری در این منطقه است.

فلاحتی با اشاره به اینکه این جشنواره برای معرفی این منطقه به گردشگران و همچنین استفاده از فرصت گردشگری برگزارشده است،گفت: خاتم جذابیت‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی بسیاری در شهر و همچنین در روستاها دارد که می‌توان با تمرکز بر قابلیت‌های گردشگری، اقدامات موثری در این حوزه انجام داد.

بخشدار مروست خاطر نشان کرد:در راستای شناخت بهتر پتانسیل های گردشگری شهر تاریخی مروست،همزمان نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های مروست نیز در این منطقه برپا شده است.

در ادامه سید خلف حوتی نژاد معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد درجشنواره روز مروست اظهار داشت: جشنواره روز مروست می‌تواند گامی بزرگ در راستای جذب گردشگر به منطقه باشد.

حوتی نژاد گفت:شهرستان خاتم ظرفیت های بی نظیری در عرصه های فرهنگی و هنری دارد و همچنین هنرمندان بنامی دارد که درسطح کشور مطرح هستند.

وی افزود:این ظرفیت های هنری می تواند به بستری برای جذب گردشگران به این شهرستان تبدیل شود..

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با رونمایی از دو کتاب نویسندگان مروستی،رشد نشر کتاب در این منطقه را مثبت ارزیابی کرد.

حوتی نژاد با اشاره به فعالیتهای انجام گرفته فرهنگی در این بخش گفت: مروست از قدمت فرهنگی ممتاز و شخصیتهای بنام در این عرصه برخوردار و نیازمند توجه بیشتر برای بهره گیری مطلوب از قابلیت های فرهنگی و معرفی هر چه بیشتر فعالان این عرصه را دارد.

ارسال نظرات