فرمانده سپاه ناحیه خاتم در جمع پرسنل این ناحیه با بیان اینکه بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست خواستار تشکیل حکومت بزرگ اسلامی توسط بسیجیان جهان اسلام شد .
کد خبر: ۸۹۰۴۲۵۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم صبح امروز (شنبه) در جمع پرسنل این ناحیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید مدافع حرم محسن حججی خواستار ایجاد حکومت بزرگ اسلامی توسط بسیجیان جهان اسلام شد .

سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در ادامه خاطر نشان کرد : بسیجیان جهان اسلام به فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و این شدنی است ، چرا که بسیج تنها منحصر به ایران اسلانی نیست و باید هسته های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد .

وی در ادامه گفت : بسیجیان و پاسداران در جنگ تحمیلی نشان دادند که با مدیریت صحیح و خوب می توان اسلام را فاتح همود ، شما باید بدانید انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری های شماست و مسئولین با پشتوانه بسیج می توانند به تمامی تشنگان حقیقت و صداقت اثبات کنند که بدون آمریکا و استکبار می شود به زندگی مسالمت آمیز توام با صلح و آرامش رسید و حضور در صحنه ها موجب می شود که ریشه ضد انقلاب در تمامی ابعاد از بیخ و بن قطع گردد .

ارسال نظرات