مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان :

جلسه کارگروه استانی بند "د" ماده 45 قانون وصول برخی از درآمدهای دولت در لرستان برگزار شد

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان گفت: بند دال ماده 45 قانون وصول برخی از درآمدهای دولت ، ابزاری قانونی برای تشویق واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی جهت ارتقاء شاخص های محیط زیستی واحد و اجرای مسئولیت های اجتماعی در قبال محیط زیست است.
کد خبر: ۸۹۰۴۲۶۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ مهرداد فتحی بیرانوند اظهار داشت: بند دال ماده 45 قانون وصول برخی از درآمدهای دولت ، ابزاری قانونی برای تشویق واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی جهت ارتقاء شاخص های محیط زیستی واحد و اجرای مسئولیت های اجتماعی در قبال محیط زیست است.

وی افزود : شیوه نامه اجرایی بند دال ماده 45 در سال 1395 تدوین و ابلاغ شده است و در این شیوه نامه اولویت با رفع آلایندگی و جبران تخریب و ارتقاء محیط زیست همان واحد است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان عنوان کرد : هزینه های محیط زیستی واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی که به تأیید این کارگروه برسد به میزان یک هزارم فروش، جزء هزینه های قابل قبول مالیاتی محاسبه خواهد شد.

الهام برنا معاون نظارت و پایش نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: تمرکز یک در هزار فروش تولیدات و خدمات کارخانه ها، کارگاه ها و سایر واحدهای صنعتی و معدنی در حساب مخصوص تحت نظارت سازمان امور مالیاتی کشور و هزینه کرد وجوه آن در رابطه با تأمین و به کارگیری امکانات و تجهیزات پیشگیری و جلوگیری از آلودگی محیط زیست که به تایید سازمان حفاظت محیط زیست برسد، جزء هزینه های قابل جزو هزینه های قابل قبول مالیاتی موسسه مربوطه محاسبه خواهد شد.

ارسال نظرات