خبرهای داغ:
دومین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام نقش جهان، بزرگداشت شهید محسن حججی از 25 لغایت27 مرداد ماه 96 به میزبانی نجف آباد اصفهان در تمام رده های سنی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۴۲۶۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

جواد کمالی منش مربی تیم باشگاه کاراته ی شهدای سه قلعه اعزامی شهر سه قلعه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: 770 نفر شرکت کننده از 25 استان کشور جمهوری اسلامی ایران و نماینده هایی از کشورهای عراق، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان و فیلیپین در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

وی گفت: تیم چهارده نفره ی کاراته ی شهر سه قلعه که با همکاری هیئت کاراته ی ورزش و جوانان و حمایت مسئولین و خیرین شهر سه قلعه به این مسابقات اعزام شده بود با درخشش در این رقابت ها موفق به کسب سه مدال طلا، سه مدال نقره و هفت مدال برنز شود.

وی در ادامه افزود: امیر عرفان فروتن، مهدی کاظمی و افشین رمضانی در این کاراته بین المللی مدال طلا ، ابوالفضل خانی، محمد حسین بهشتی و امیر محمد افتاده صاحب گردن آویز نقره و شایان راد، عماد حسن نیا، علی حسن پور، علیرضا سلمانی، محمد قوی، میلاد حسن نیا و جابر نجف زاده دیگر نماینده های سه قلعه مدال برنز این دوره از مسابقات را به گردن آویختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها