خبرهای داغ:
امام جمعه آبیک:

رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت کاری دولت باشد

امام جمعه آبیک با اشاره به آغار کار دولت دوازدهم اظهار کرد: رییس جمهور و دولتمردان در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان گام بردارند و ذره ای از دشمنی آمریکا غافل نباشند.
کد خبر: ۸۹۰۴۳۴۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی امام جمعه آبیک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر آبیک که در مسجد ولیعصر(عج) برگزار شد، با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد اظهار کرد:نفوذ کشورهای خارجی به کشور باعث شد کشورهای انگلستان و آمریکا با احساس خطر از ملی شدن صنعت نفت در ایران منافع آن‌ها به خظر بیافتد.

وی افزود:کودتای ۲۸ مرداد آمریکایی برای باز گرداندن مجدد شاه به کشور  و نتیجه اعتماد به آمریکا بود.

خطیب جمعه شهر آبیک با اشاره به روز جهانی مساجد عنوان کرد:مسجد سنگر فرهنگ، دین، ایمان و مقاومت است و به همین دلیل رژیم اشغالگر قدس مسجدالاقصی را به آتش کشاند و این حرکت مذبوحانه سبب نامگذاری این روز به روز جهانی مسجد شد.

موسوی تاکید کرد: مساجد باید رونق و احیا شوند چرا که مساجد قلب تپنده فرهنگی و معنوی در هر شهری هستند.

وی افزود:مسجد به سزایی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشتند مساجد خاکریز اول انقلاب و نظام اسلامی بودند که مبارزات، روشنگریها و روحیه شهادت طلبی از آنجا آغاز شده است.

امام جمعه آبیک با اشاره به روحیه شهادت طلبی جوانان این مرز و بوم گفت: با  روحیه بسیجی و انقلابی  فرزندان انقلاب برای عزت دین اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل می‌جنگند و به شهادت می‌رسند.

وی با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی یک محبت الهی برای انقلاب  اسلامی است، تصریح کرد: نمونه بارز این رشادت و ایثار در طول هشت سال دفاع مقدس و هم اکنون با شهادت مدافعان حرم بر همه ملت ایران و جهانیان ثابت شده است.

خطیب جمعه شهر آبیک با اشاره به شهادت شهید محسن حججی تاکید کرد: روحیه و صلابت شهدا جهانیان را متحیر کرده است چهره و سیمای شهید مدافع حرم محسن حججی در لحظاتی که در دست تکفیری های داعش اسیر بود همه نشان از این روحیه انقلابی و اسلامی داشت.

وی اضافه کرد:تصاویر اسارت شهید حججی نشان داد که  ذره ای ترس به روح و جسم راه نداده است و با استقامت و پایداری شربت شهادت را نوشید و به معبودش شتافت.

موسوی با اشاره  به آغار کار دولت دوازدهم اظهار کرد: رییس جمهور و دولتمردان  در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان گام بردارند و ذره ای از دشمنی آمریکا غافل نباشند.

وی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها گفتند به آمریکا نباید اعتماد کرد که دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام شدنی نیست و رییس جمهور نیز درجلسه معرفی کابینه به غیر قابل اعتماد بودن آمریکا اشاره کرد.

خطیب جمعه شهر آبیک در پایان خاطرنشان کرد: در قضیه برجام وزیر امور خارجه  اعلام کرد که ما به آمریکا اعتماد نداریم پس چرا قلب راکتور اتمی اراک را بتن ریزی کردید؟چرا سانتریفیوژ را کاهش دادید و به کشور خسارت فراوانی زدید که هرگز قابل جبران نیست

6001/پ30/ب.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار