فرمانده سپاه انار گفت:حرمت قلم و رسانه را حفظ کنید مبادا همانند قلم بدستان مزدور به دنبال خوش خدمتی به برخی از جریانهای خاص و بیگانه باشید چرا که جایگاه تاثیر گذار رسانه است که در همه دنیا باعث تحول و دگرگونی است.
کد خبر: ۸۹۰۴۳۵۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرهنگ پاسدار  احمد مرادی زاده فرمانده سپاه انار با اشاره به سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که در افغانستان به شهادت رسید، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه حاضر تبریک گفت.

مرادی زاده فرمانده ناحیه سپاه شهرستان ضمن اشاره به اینکه دانایی و دانستن حق مردم است، اظهار داشت: خبرنگاران با توجه به دانایی و اطلاعاتی که در اختیار جامعه قرار می دهند؛ زیر ساخت توسعه می باشند. لذا روز خبرنگاران را باید ارج بنهیم و از حضورشان در همه ی حوزه ها استقبال کنیم.

مرادی زاده، خطاب به جمع خبرنگاران حاضر گفت: حرمت قلم و رسانه را حفظ کنید مبادا همانند قلم بدستان مزدور به دنبال خوش خدمتی به برخی از جریانهای خاص و بیگانه باشید  چرا که جایگاه تاثیر گذار رسانه است که در همه دنیا باعث تحول و دگرگونی است.

مرادی زاده در ادامه با اشاره به حفظ جایگاه خبرنگار ، یادآور شد: مدیران و ما مسئولان از کار صحیح و نوشتار درست خبرنگاران استفاده می کنیم و چه بسا با یک خبر  بدنبال حل مشکل آن پی خواهیم برد  و من قدردان تمام خبرنگاران ،عکاسان و تصویربرداران رسانه ها اعم از هفته نامه ، پایگاه  اطلاع رسانی انار وصداوسیمای شهرستان هستم.
ارسال نظرات