چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان زنجان برگزار می شود و در این مسابقات بیش از دو هزار نفر شرکت کردند که البته این تعداد در شأن شهر شور و شعور حسینی نیست.
کد خبر: ۸۹۰۴۳۵۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در مراسم اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم، گفت: آمار شرکت کنندگان درمسابقات قرآن کریم در استان زنجان باید بیشتر از تعداد موجود باشد.

حجت الاسلام جعفر جنتی افزود: یکی از سیاست ها و وظایف مهم سازمان اوقاف، ترویج و تعمیق معارف قرآنی در شهرستانها و استانها است.

وی اظهار کرد: باید معارف قرآنی در بین نسل جوان به خوبی تبیین و ترویج شود، چرا که جامعه به ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی بیشتر از گذشته نیاز دارد.

مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان زنجان برگزار می شود و در این مسابقات بیش از دو هزار نفر شرکت کردند که البته این تعداد در شأن شهر شور و شعور حسینی نیست.

جنتی تاکید کرد: در این دوره از مسابقات ۲۰۰ نفر به دوره استانی راه یافته و نفرات برتر هم برای مسابقات کشوری درآذربایجان غربی رقابت خواهند کرد.

وی گفت: آمار شرکت کنندگان درمسابقات قرآن کریم در استان زنجان باید بیشتر از این باشد و جامعه قرآنی و اساتید قرآنی بسیار در این استان است و انتظار از این استان باید بیشتر از گذشته باشد.

مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: زنجان به شهر حسینی و ولایی معروف است و بایدترویج فرهنگ معارف قرانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

جنتی تصریح کرد: برنامه های سازمان اوقاف استان زنجان در سالجاری برنامه محوری خواهد بود و برای تقویت و توسعه موقوفات برنامه ریزی لازم را کرده و اولویت کار ها توسعه موقوفات است و رسانه ها باید برای توسعه وقف همکاری لازم را با سازمان اوقاف داشته باشند.

ارسال نظرات