فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا در جمع خبرنگاران از آغاز اعزام کاروان های راهیان غرب این شهرستان خبر داد و گفت: اولین کاروان راهیان غرب شهرستان نکا 25 مرداد ماه اعزام شد.
کد خبر: ۸۹۰۴۳۵۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ سید ابراهیم شریفی با بیان اینکه تا 20 شهریورماه اعزام کاروان راهیان غرب شهرستان نکا ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: بیش از 300 نفر در این مدت به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس غرب کشور اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینکه یادمان‌های دفاع مقدس غرب و شمال غرب حقیقتاً گمنامند، اظهار کرد: غرب کشور سرزمین مجاهدت‌های خاموش است، ساعت‌ها باید از پیچ و خم‌های کوه‌ها و تپه‌ها عبور کرد تا به قدمگاه شهدای غریب دوران دفاع مقدس رسید.
شریفی اردوهای راهیان غرب را مهمترین عملیات فرهنگی برای جوانان دانست و تاکید کرد: راهیان غرب اتفاق بزرگی است که به نظر می‌رسد باید تمامی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی به برگزاری بهتر آن کمک کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از تجربه‌های مختلف و متعدد، امروز در عرصه فرهنگ به بلوغ رسیده است، اظهار کرد: حضور در مناطق صعب العبور غرب که نشان از ایثار و فداکاری رزمندگان دارد نشان می دهد که چگونه رزمندگان اسلام جانانه در برابر جریان ضد انقلاب و ارتش بعثی با قدرت ایستادگی کردند.
ارسال نظرات