نانواکناری: به این دلیل که رأی نمایندگان پشتوانه خوبی برای وزرا می‌تواند باشد و هر چه بیشتر و قاطع‌تر رأی بیاورند اثرگذاری آنان بیشتر خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۰۴۳۶۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ولی‌الله نانواکناری اظهار کرد: احساس ما این است از بین افرادی که به‌عنوان وزیر پیشنهاد شدند در ارتباط با 15 نفر نگاه مثبت وجود دارد.

وی با بیان اینکه اگر نگاه مثبت نسبت به وزرای پیشنهادی وجود دارد باید با رأی قاطعی انتخاب شوند، تصریح کرد: به این دلیل که رأی نمایندگان پشتوانه خوبی برای وزرا می‌تواند باشد و هر چه بیشتر و قاطع‌تر رأی بیاورند اثرگذاری آنان بیشتر خواهد بود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود درباره گمانه‌زنی درباره انتخاب استاندار در مازندران، اظهار کرد: باید استانداری انتخاب شود که در شأن و منزلت مازندران باشد.

نانواکناری در پایان گفت: روی این موضوع فکر می‌کنیم و به دنبال این هستیم مدیریت قوی در مازندران به وجود آوریم.

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران: گرچه رای قاطع نمایندگان به وزرا می تواند در افزایش کارایی وزرا در منتج شدن اهداف دولت تاثیر گذار باشد، اما غافل نباید شد که نمایندگان ملت بدانند منافع مردم و اسلام در مجلس به نفع دولت گم نشود زیرا با  انتخاب چشم و گوش بسته  وزرا،  کابینه تعیین شده در ابعاد مختلف جامعه اسلامی می تواند تاثیرات منفی برای ملت و اسلام  بجا گذارند!
ارسال نظرات