فرمانده سپاه کربلای مازندران امنیت را مایه پیشرفت علم، صنعت، اقتصاد و آرامش جامعه دانست و تصریح کرد: امروز امنیت این کشور مرهون تدبیر مقام معظم رهبری حضور مردم و رزمندگان و مدافعان حرم است.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۰۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی  گفت: مسیر انقلاب روشن است و پرواضح است اگر رزمندگان و مدافعان حرم در مرزهای سوریه با دشمن نمی‌جنگیدند امروز  در مرز کردستان و کرمانشاه با داعش در نبرد بودیم.
وی با انتقاد از شخصیت‌هایی که دم از مذاکرات با داعش می‌زدند، افزود: اگر این افراد اندکی فکر کنند درباره این موضوعات، اینگونه اظهار نظر نمی‌کنند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران امنیت را مایه پیشرفت علم، صنعت، اقتصاد و آرامش جامعه دانست و تصریح کرد: امروز امنیت این کشور مرهون تدبیر مقام معظم رهبری حضور مردم و رزمندگان و مدافعان حرم است.
سردار محمدحسین بابایی در پاسخ به سوالات خبرنگان درباره اعزام  خبرنگار به سوریه افزود: تاکنون از سوی سپاه کربلای مازندران خبرنگاری به سوریه اعزام نشده است.

وی با بیان اینکه همه فعالیت‌های اربعین، مردمی است، افزود: اربعین اقیانوسی از نژادها و رنگ‌ها است و هر کس از کارکنان سپاه بخواهند در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کنند همه هزینه‌ها بر عهده خودشان است و بدون دادن حق مأموریت و باید مرخصی بگیرند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران به تشکیل قرارگاه پیشرفت سپاه اشاره کرد و افزود: موضوع سلامت، اموزش و اشتغال در این قرارگاه پیگیری می‌شود.
مقام  ارشد سپاه کربلا افزود: ۱۰۴ روستا شناسایی و انتخاب شد تا با کمک مردم، خیرین و ظرفیت‌های دولتی بتوانیم این روستاها را اقتصادی کنیم.
بابایی با اشاره به ساخت ۱۵۰ مسکن محرومین در سال گذشته با کمک کمیته امداد امام خمینی در روستاهای محروم  استان گفت: امسال ساخت ۵۰۰ خانه محرومین را در دست اقدام داریم که تا کنون تعدادی به بهره برداری رسیده است.

وی با تاسف از برخی بی‌اخلاقی‌های نسبت به شهدا به ویژه شهدای مدافعان حرم، افزود: خون شهید در پیشگاه خداوند حرمت دارد و موهن به شهید عاقبت به خیر نخواهد شد.
فرمانده سپاه کربلای مازندران از خبرنگاران خواست: آنچه را می‌فهمند با ملاحظات سیاسی لاپوشانی نکنند.
ارسال نظرات