خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت : تجربه علمی و تاریخی ثبت کرده است که به هیچ وجه نباید به آمریکا اعتماد کرد.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۲۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
تجربه و تاریخ بیان‌گر قابل اعتماد نبودن آمریکاست

سرهنگ علی مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به عملکرد آمریکا اظهار داشت: تجربه نشان می‌دهد که دولت ایالات متحده آمریکا از آغاز در دست گرفتن ابرقدرتی در جهان، کودتاهای فراوانی را برای روی کار آوردن دیکتاتورها و عناصر جنایتکار علیه ملت ایران انجام داده است .

وی افزود: بسیاری از این کودتاها به خاطر اتکای آمریکا به عناصر بسیار ضعیف و لاف‌زن کاملاً بی نتیجه مانده است.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار با اشاره به کودتای 28 مرداد گفت: در پی نهضت ملی شدن صنعت نفت، انجام کودتا و عقيم گذاشتن اين حماسه در دستور کار آمریکا و انگلیس قرار گرفت.

وی گفت : محمدرضا پهلوي با حمايت دولت‌هاي آمريكا و انگليس فرمان عزل محمد مصدق نخست‌وزير را صادر کرد و در ابتدا در 25 مرداد و در نهایت در 28 مرداد با همراهی و سازماندهی اراذل و اوباش، کودتا کامل و پهلوی دوم بر مسند قدرت نشست.

مختاری‌معین با اشاره به ابعاد این کودتا گفت: دخالت مستقیم آمریکا در ایران تاج و تخت سلطنت را برای 25 سال دیگر به خاندان پهلوی هدیه کرد و خسارت سنگینی به صنعت نفت ایران وارد کرد.

وی با بیان اینکه مهمترین نتیجه این کودتا در واقع صادرات نفت به قیمت ارزان به غربی ها بود، ابراز داشت: کودتای نظامی 21 بهمن سال 1351، کودتای نظامی پایگاه هوایی شهید نوژه، کودتای تروریستی خلق مسلمان و کودتای مخملی یا فتنه 88 از جمله برنامه های آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده است .

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار در ادامه با اشاره به جنایات آمریکا گفت: چهره واقعی آمریکای جنایتکار در طول 60 سال گذشته برای همه آشکار است.

وی به بیان جنایت‌های آمریکا در قبل از انقلاب پرداخت و عنوان کرد: کودتا علیه اولین دولت مردمی ایران و ساقط کردن دولت در 28 مرداد 1332، قرار دادن ایران به عنوان خط دفاعی آمریکا در برابر شوروی، الزام رژیم پهلوی به حمایت از اسرائیل با وجود مخالفت شدید علما و نخبگان، طرح و تصویب کاپیتولاسیون در مجلس شورای ملی ایران در سال 1343 و مصونیت بخشی به اتباع آمریکایی در ایران، راه‌اندازی ساواک برای قلع و قمع انقلابیون، دستگیری، تبعید، شکنجه و اعدام بسیاری از انقلابیون در طول 25 سال قبل از انقلاب، کشتار هزاران نفر در 15 خرداد 1342 که به دستور آمریکایی‌ها شاه دستور تیراندازی به طرف مردم را صادر کرد از جمله این جنایات است.

مختاری‌معین ابراز داشت: طراحی و اجرای سه کودتای بزرگ برای بر اندازی نظام جمهوری اسلامی، اجرای جنبش های تجزیه طلبانه با بکارگیری افراد خائن و غرب گرا تحت عناوینی از قبیل خلق عرب، خلق کرد، خلق بلوچ، خلق ترکمن و ... قبل از شروع جنگ تحمیلی از جنایات آمریکا بعد از انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه تجربه علمی و تاریخی ثابت کرده است که به هیچ وجه نباید به آمریکا اعتماد کرد، یادآور شد: بلوکه کردن اموال جمهوری اسلامی در 34 سال گذشته، راه اندازی هشت سال جنگ علیه ایران با تحریک صدام و به‌کارگیری تمام توان مالی شیوخ خائن عرب در منطقه، دادن مجوز استفاده از بمب شیمیایی توسط دولت عراق علیه ایران (بیش از 200 بار)، تغییر سفارت به لانه جاسوسی و توطئه علیه امنیت ملی کشور نیز از دیگر جنایت آمریکا علیه ایران اسلامی است.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار سقوط هواپیمای مسافربری 290 نفری توسط ناو وینسنس و تشویق فرمانده ناو برای انجام این جنایت، زدن ناوچه های جوشن و سبلان ارتش و شهادت 150 نفر از کارکنان نیرو ی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، ورود مخفیانه به خاک ایران و انجام عملیات نظامی در طبس (طوفان صحرا) برای آزادسازی جاسوس‌های دستگیر شده در لانه جاسوسی، راه اندازی برنامه های خاص ماهواره ای برای مبارزه با هنجارها، اعتقادات و مقدسات نظام اسلامی در صدها شبکه از جمله 35 شبکه فارسی زبان که با بودجه صهیونیست‌ها به صورت شبانه روزی علیه جمهوری اسلامی سخن پراکنی می کنند، را از دیگر جنایت آمریکا بعد از انقلاب اسلامی علیه ایران برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات