خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

نظام اداری سالم‌ و سهل الوصل‌ به عمق‌بخشی داخلی کمک می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: اگر نظام اداری ما سالم‌تر و سهل الوصل‌تر باشد و کارکنان و مدیران دولتی بدون هیچ چشم داشتی به خدمتگزاری بپردازند مسائل و مشکلات ارباب رجوع را سریع انجام دهند به عمق بخشی داخلی کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۴۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
نظام اداری سالم‌ و سهل الوصل‌ به عمق‌بخشی داخلی کمک می‌کند
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در جلسه شورای همفکری قشر کارمندی ضمن گرامیداشت شهادت «محسن حججی» و شهدای دولت شهید «رجایی» و «باهنر» و تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: اگر نظام اداری ما سالم‌تر و سهل الوصل‌تر باشد و کارکنان و مدیران دولتی بدون هیچ چشم داشتی به خدمتگزاری بپردازند مسائل و مشکلات ارباب رجوع را سریع انجام دهند به عمق بخشی داخلی کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به وظایف فرماندهان گفت: فرماندهان و اعضاء شورای همفکری بسیج کارمندی باید کارکنان دوایر را جذب کرده و اهتمام ویژه ای به رفع مشکلات حوزه فرماندهی خود داشته باشند و نسبت به همه موارد اشراف کامل داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در خصوص حلقه های صالحین تصریح کرد: اصول حلقه‌های صالحین بر تربیت است بنابراین باید تلاش کرد در این حلقات بر روی تربیت افراد کار شود .

وی در ادامه تصریح کرد: فرماندهان بسیج و کارکنان ادارات باید در راستای خدمات‌رسانی به مردم کار کنند .

کریمی با تاکید بر برگزاری هرچه بهتر نماز جماعت و جلسات امر به معروف و نهی از منکر در ادارات گفت: اگر کارکنان ادارات به این دو امر مهم توجه کنند نتیجه آن رضایتمندی مردم و خداوند متعال و ارتقاء روحیه جذب تمام کارکنان بسیج را به همراه خواهد داشت.

نظام اداری سالم‌ و سهل الوصل‌ به عمق‌بخشی داخلی کمک می‌کند 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار