خبرهای داغ:
معاون سیاسی استاندار قزوین بیان کرد: رویکرد امسال ما فقط برنامه‌های افتتاح و کلنگ زنی نیست؛ بلکه رویکرد گسترش ارتباط با مردم است و روی برنامه محور مردمی تاکید داریم.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۴۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(شنبه) در ستاد بزرگداشت هفته دولت در دفتر استاندار قزوین اظهار کرد: ویژگی‌های اخلاقی شهید رجایی برگرفته از روح انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود و رفتار وی برای همه دولتمردان در همه عرصه‌ها باید الگو باشد.
وی در ادامه افزود: مردم داری شهید رجایی زبانزد عام و خاص است و روحیه ساده زیستی به عنوان الگو برای همه مسئولان به یادگار مانده است، نظم و قانونگرایی در مدت کوتاه مدیریت این شهید بزرگوار، دولت شهید رجایی را برای همه دوران در تاریخ انقلاب ماندگار کرد.
این مسئول بیان کرد:برای گرامیداشت شهید رجایی باتوجه به خواستگاه وی که شهر قزوین است هدف ما حمایت از بنیاد شهید برای برگزاری کنگره شهید رجایی و جمع اوری دست نوشته‌ها و راه اندازی سایت است.
وی اذعان کرد: تقارن هفته دولت با شروع به کار دولت دوازدهم شرایط ویژه ای را رقم زده است و شروع به کار شوراها نیز در همین هفته از دیگر برنامه‌هاست.  
شاهرخی بیان کرد: رویکرد امسال ما فقط برنامه‌های افتتاح و کلنگ زنی نیست؛ بلکه رویکرد گسترش ارتباط با مردم است و روی برنامه محور مردمی تاکید داریم.
وی تصریح کرد: اولویت اصلی استان توجه به موضوع معیشت و اشتغال و تولید است همانطور که شعار سال ایجاد اشتغال است و این موضوع سرلوحه اقدامات دولت قرار گرفته است.
معاون سیاسی استاندار قزوین ابراز کرد: در شش ماهه دوم سال با سرعت بیشتری پیش می‌رویم تا ۲۰هزار شغل واقعی و ماندگار را داشته باشیم که بخشی در هفته دولت رونمایی می‌شود.
وی عنوان کرد: فرمانداران توجه کنند اقدامات دولت خدمات نظام است، برخی‌ها گمان می‌کنند اگر خدمات دولت را نگویند یا فقط ضعف‌ها را مطرح کنند رقیب را تخطئه کردند؛ اما باید همه بدانند همه خدمات به پای نظام ثبت می‌شود اما اجرایی شدن برنامه‌ها با توجه به انتخاب مردم رقم می‌خورد.

این مسئول گفت: دولت همه حوزه‌ها را باهم می‌بیند و میانه روی را سرلوحه خود قرار داده و با افراط و تفریط مخالف است.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها